شهردار رشت در جلسه معارفه ؛
تابناک / شهردار رشت با تاکید بر ثبات مدیریتی و وصول مطالبات شهرداری از دستگاه های مختلف گفت: جلب سرمایه گذاران و توسعه گردشگری اولویت های شهرداری رشت است.
کد خبر: ۵۰۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۱ 06 October 2017
تابناک / شهردار رشت با تاکید بر ثبات مدیریتی و وصول مطالبات شهرداری از دستگاه های مختلف گفت: جلب سرمایه گذاران و توسعه گردشگری اولویت های شهرداری رشت است.

مسعود نصرتی در جلسه معارفه خود به عنوان شصت و پنجمین شهردار رشت که ظهر پنج شنبه برگزار شد، با بیان اولویت هایی که شهرداری رشت باید آن ها را در چهار سال آتی مدنظر قرار دهد اظهار کرد: طبق آمار رسمی سال ۱۳۵۵، رشت جزء یکی از پنج شهر توسعه یافته کشور بود که زیرساخت های لازم در آن برای توسعه وجود داشت.

وی افزود: با توجه به چنین پیشینیه ای، باید مجددا رشت را با همکاری و همدلی بیشتر به جایگاه واقعی خود بازگردانیم.

شهردار رشت با اشاره به ورود تعداد بیشماری از گردشگران به شهر رشت و مقایسه آن با شهر مذهبی همچون مشهد گفت: ورود گردشگر به شهر رشت یک ظرفیت قابل توجه است که باید بتوانیم با توسعه صنعت گردشگری رشت، از چنین ظرفیتی برای اشتغالزایی جوانان و شهروندان بهره ببریم.

نصرتی با تاکید بر توسعه صنعت گردشگری در برنامه های خود برای مدیریت شهری رشت افزود: جلب سرمایه گذار و توسعه صنعت گردشگری از اصلی ترین برنامه های شهرداری طی مدت چهار سال آینده خواهد بود.

وی همچنین گزارشی از فعالیت های طی یک ماه اخیر برای پیشبرد برنامه های رفع آلودگی رودخانه های رشت و مدیریت پسماند مرکز لندفیل سراوان ارائه کرد و خواستار حل معضلات شهر رشت با بهره مندی از اعتبارات کلان ملی با تکیه بر اهتمام و عزم استانی شد.

شهردار رشت با بیان اینکه تحقق کمتر از ۵۰ درصدی بودجه سال گذشته برازنده شهر رشت نیست ادامه داد: مطمئنا شهرداری رشت با اتکا به درآمدهای خود قادر به حل معضلات شهر نیست و لذا با جلب سرمایه گذار و حمایت مسئولان استان می تواند مسیر توسعه را بپیماید.

نصرتی بر الزام ثبات مدیریتی در بدنه شهرداری نیز تاکید و تصریح کرد: همفکری، همدلی و همکاری با وجود ثبات مدیریتی که از این پس در بدنه شهرداری اجرایی خواهد شد، می تواند معضلات رشت را بهتر رفع کند.

وی با دعوت از تمامی گروه های مردمی، متخصصان و نخبگان در کارگروه چشم انداز شهر رشت برای ارائه راهکارهای مفید در رسیدن رشت به شکوفایی و توسعه گفت: تمامی کسانی که دغدغه ارتقای توسعه رشت دارند می توانند عضو این کارگروه شوند.

شصت و پنجمین شهردار رشت در نیمه شهریورماه امسال با جلب ۱۱ رای از اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی این شهر، تصدی شهرداری رشت را بر عهده گرفت. وی پیش از این مسئولیت شهرداری قزوین را بر عهده داشت.   

برچسب ها: شهردار رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار