رییس ستاد جوانان حسن روحانی در گیلان ؛
تابناک / رئیس ستاد جوانان حسن روحانی در استان گیلان گفت: صدور بخشنامه و ایجاد کارگروه انتصاب مدیران جوان توسط استاندار گیلان آغاز راه جوانگرایی در گیلان خواهد بود .
کد خبر: ۵۰۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 04 October 2017
تابناک / رئیس ستاد جوانان حسن روحانی در استان گیلان گفت: صدور بخشنامه و ایجاد کارگروه انتصاب مدیران جوان توسط استاندار گیلان آغاز راه جوانگرایی در گیلان خواهد بود .

سارنگ حسن پور ، رییس ستاد جوانان حسن روحانی در گیلان ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای مصطفی سالاری بعنوان جوان‌ترین استاندار کشور در استانداری استان گیلان گفت:  توجه ویژه استاندار به مقوله جوانان را از صدور اولین بخشنامه  در اولین روز کاریشان می‌توان متوجه شد و امیدوارم این روند با پیگیری و نظارت وی  و مشاوران آگاه و دارای شناخت به  مسایل جوانان به نتایج مثبتی برسد.

عضو شورای جوانان اصلاح طلب گیلان در ادامه افزود:بارها گفته‌ایم  امروز کشور به مدیران جوان و مشاوران باتجربه نیاز دارد و برای پیگیری وضعیت جوانان و حل مشکلات آنان  هیچ کوتاهی پذیرفته نیست.

رئیس ستاد جوانان روحانی در استان گیلان گفت: صدور بخشنامه و ایجاد کارگروه انتصاب مدیران جوان  توسط استاندار ، آغاز راه جوانگرایی  در گیلان خواهد بود  و با توجه به مسایل خاص جوانان فعال بخصوص جوانان شهرستان‌های استان گیلان  قطعا پیشبرد این مسیر در جهت اهداف دولت تدبیر و امید نیازمند اقدامات عاجل دیگری است که بدون حمایت همه جانبه  سالاری بعنوان نماینده عالی دولت در استان میسر نخواهد بود.

عضو شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان گیلان افزود: برای آینده و پیشرفت کشور مسیری جز جوانگرایی متصور نیستم و  کسانی  که نخواهند با این واقعیت کنار بیایند چشم خود را به روی حقیقت بسته اند و از قطار پیشرفت  و توسعه و خلاقیت برای اداره کشور جا خواهند ماند.


برچسب ها: استاندار گیلان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار