کد خبر: ۵۰۳۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 04 October 2017
مدیران استقلال در نهایت گزینه جانشین منصوریان را معرفی کردند تا از این به بعد «وینفردشفر» بر روی نیمکت آبی پوشان بنشیند.

استقلال این تیم پرطرفدار و دوست داشتنی که از هواداران میلیونی و پرشوری برخوردار می باشد، علی رغم جذب بازیکنان شاخص فوتبال کشور، نتوانست در لیگ هفدهم موفق باشد و بعد از گذشت 7 هفته و کسب 5 امتیاز در انتهای جدول جا خوش کرد تا به ناچار مجبور به قبول استعفای علی رضا منصوریان شود.

بعد از رفتن منصوریان، مدیریت استقلال بدنبال جایگزین او از بین مربیان خارجی بود و  نام مربیان بزرگی  هم چون فاتح تریم نیز به میان آمد و تا زمان انتخاب سرمربی که در نهایت قرعه به نام وینفردشفر آلمانی رقم خورد، «مک درموت» سکان هدایت این تیم را برعهده گرفت و توانست در یک بازی برگزار شده، به پیروزی برسد و با شکست دادن سپیدرود رشت، استقلال را به امتیاز 8 رساند تا بتواند موقتا به رده یازدهم جدول صعود نماید.

حال با آمدن سرمربی آلمانی استقلال وبرآورده شدن نسبی خواسته هواداران، این امیدواری در بین آنها به وجود آمده که بتوانند دوباره روزهای خوش گذشته را برای خود متصور شوند، روزهایی که قهرمانی در لیگ برتر برای آنها عادی شده بود و نتایج قابل قبولی کسب می کردند.

اما علی رغم تمامی دلخوشی های آبی پوشان به حضور سرمربی آلمانی، باید این نکته را متذکر شد که با توجه به این که هواداران استقلال در طی چند سال گذشته روزهای خوبی را سپری نکرده اند، این می تواند کار را برای سرمربی جدید استقلال سخت نماید چرا که آبی پوشان تیفوسی دیگر تحمل شرایط بد را نداشته و در صورت عدم نتیجه گیری از سوی پیرمرد آلمانی و با توجه به این که تاریخ بیانگر این می باشد که استقلالی ها روی خوشی به مربیان خارجی نشان نداده اند، ممکن است خیلی زودتر از موعد مقرر صدای آنها بلند شود و همین می تواند روزهای سختی را پیش روی شفر آلمانی رقم بزند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار