کد خبر: ۵۰۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱ 04 October 2017
تابناک / فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های اجتماعی بی‌تفاوت هستند، گفت: قصد آزار و اذیت مجموعه مدیران شهرستان آستارا را نداشته و کم‌وکاستی‌های آن‌ها را به‌صورت محرمانه و مستقیم به مدیران کل و استاندار اطلاع می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، یونس رنجکش کیسمی بعدازظهر امروز در نشست کارگروه تخصصی، اجتماعی، فرهنگی و خانواده این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: یکی از محورهای قیام کربلا و نهضت حسینی، احیای دین رسول خدا و ارزش‌های نهفته در آن است.

وی مسائل اجتماعی را یکی از ارزش‌های نهفته در دین رسول خدا دانست و تصریح کرد: یکی از اقدامات دولت مداخله در بحران‌ها و آسیب‌های اجتماعی بوده و از چهار سال گذشته، بیشترین برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر با هدف برطرف کردن چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان آستارا با اشاره به اینکه هر یک از ما با آسیب‌های اجتماعی به‌نوعی درگیر بوده و این آسیب‌ها را لمس کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: دروغ‌گویی و پرخاشگری از جمله آسیب‌های اجتماعی هستند که اگر با آن برخورد نشود به ناهنجاری‌های اجتماعی تبدیل می‌شوند.

رنجکش کیسمی با تصریح براینکه هر خدماتی که در شهرستان آستارا ارائه می‌شود باید پیوست فرهنگی و اجتماعی داشته باشد، بیان کرد: هر یک از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به‌تناسب توانمندی و مهارت خود می‌تواند در بحران اجتماعی مداخله کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا به برگزاری هفته فرهنگی و اجتماعی این شهرستان در آذرماه سال جاری در محل میدان میوه و بار اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان آستارا برنامه‌های مرتبط خود با هفته فرهنگی و اجتماعی شهرستان آستارا را باید به کارشناسان فرمانداری ارائه دهند.

وی با بیان اینکه برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های اجتماعی بی‌تفاوت بوده و این بی‌تفاوتی در روند زندگی آن‌ها اثر منفی می‌گذارد، گفت: قصد آزار و اذیت مجموعه مدیران شهرستان آستارا را نداشته و کم‌وکاستی‌های آن‌ها را به‌صورت محرمانه و مستقیم به مدیران کل و استاندار اطلاع می‌دهم.  

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آستارا نیز در نشست مذکور آسیب‌های اجتماعی را مطالعه و شناخت بی‌نظمی‌های اجتماعی دانست و اظهار کرد: برای شناخت بی‌نظمی‌های اجتماعی باید از چهار ملاک مذهبی، آماری، اجتماعی و فرهنگی استفاده کرد.

سرهنگ امین پیشه‌گر تعداد آسیب‌های اجتماعی را 124 مورد دانست و تصریح کرد: دستگیری معتادین، درگیری و نزاع، تصادفات درون‌شهری، سرقت، شرب خمر و خودکشی از جمله آسیب‌های اجتماعی ثبت شده به لحاظ فراوانی در نیروی انتظامی هستند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار