کد خبر: ۴۹۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 25 September 2017
وکیل ملت: مسوولان باشگاه استقلال تا به امروز هیچ تماسی با مجتبی جباری و مهدی رحمتی نگرفته‌اند.

برخلاف آنچه پیش‌بینی می‌شد این دو بازیکن به تمرین‌ها بازنگشتند و روز گذشته اثری از آنها در تمرین استقلال نبود.

شگفتا که هیچ یک از مسوولان باشگاه علاقه‌ای به صحبت درباره وضعیت این دو بازیکن ندارند و می‌کوشند با سیاستی خاص از پاسخگویی به سوال‌هایی درباره این دو بازیکن طفره بروند.
 از همه شگفت انگیزتر اینکه از داخل باشگاه استقلال جریانی قصد دارد موضوع کنار گذاشتن این دو بازیکن را به تصمیم مک درموت ارتباط دهد که این خط‌دهی‌ها با آنچه در باشگاه استقلال رقم می‌خورد در منافات است و در حقیقت این مدیران باشگاه استقلال هستند که در نشست‌های خصوصی و گفت‌وگوهای تلفنی خود به قطع همکاری با جباری و رحمتی اشاره کرده‌اند.
ظاهرا مدیران باشگاه استقلال نمی‌خواهند کنار گذاشتن این دو بازیکن به گردن آنها بیفتد. آنها قصد دارند با این سیاست همه مسوولیت‌ها را به عهده مک درموت محول کنند تا این مربی ایرلندی مسوول برکناری جباری و رحمتی باشد.
 البته ادامه همکاری مدیران باشگاه استقلال نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و برخی منابع نزدیک به وزارت ورزش و جوانان از احتمال کنار گذاشتن افتخاری پس از بازی با سپیدرود رشت خبر می‌دهند.
شاید جدایی افتخاری از باشگاه استقلال بتواند در سرنوشت این دو بازیکن تغییراتی ایجاد کند اما اگر افتخاری و این هیات مدیره بر مسند کار باقی بمانند قطعا این دو بازیکن از استقلال جدا خواهند شد.
در واقع باید اینطور گفت که مدیران باشگاه استقلال شرایط را به گونه‌ای پیش خواهند برد که جباری و رحمتی خود خواهان جدایی از استقلال شوند چراکه چسباندن برچسب اخراجی بر پیشانی آنها از سوی مدیران اولا سابقه طولانی این دو بازیکن در باشگاه استقلال را خدشه‌دار خواهد کرد و به نوعی با شخصیت آنها بازی خواهد شد و در ثانی اخراج تصمیمی است که منجر به شکایت هر دو بازیکن از باشگاه استقلال خواهد شد.
منطقی‌ترین راه برای اینکه جباری و رحمتی از استقلال دور شوند ادامه همین سیاست است. گرچه شماره 8 باشگاه استقلال این روزها با مصاحبه‌هایش سعی می‌کند زمینه بازگشت خود به استقلال را فراهم کند اما بعید است که با این رفتارها جباری جایی در استقلال داشته باشد.
 شاید تنها راهی که منجر به بازگشت جباری و رحمتی شود تغییر مدیریت این باشگاه باشد. با توجه به اینکه گفته شده به احتمال فراوان بعد از بازی با سپیدرود رشت تغییراتی در مدیریت باشگاه استقلال رخ خواهد داد، چنانچه فرد جدیدی در این سمت قرار بگیرد شاید روزنه بازگشت برای این دو بازیکن باز شود.
البته اینکه سرمربی استقلال چه کسی باشد هم خود در بازگشت بازیکنان کنار گذاشته شده تعیین کننده خواهد بود. برای مثال اگر بعد از بازی با سپیدرود رشت پرویز مظلومی سکان هدایت استقلال را در دست بگیرد دور از ذهن نیست که حکم بازگشت این دو بازیکن را امضا کند.
هر چند که برخی اعتقاد دارند با آن اتفاقاتی که میان مظلومی و رحمتی در فصل پانزدهم رخ داد خیلی بعید است که این مربی راضی به بازگشت شماره یک شود.
به هر حال معادله جباری و رحمتی با استقلال به پیچیده‌ترین وضعیت ممکن بدل شده است و باید انتظارکشید و دید بعد از بازی با سپیدرود رشت چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و آیا مک درموت با همین مدیران به کار ادامه خواهد داد یا اینکه تغییراتی استقلال را فرا خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار