کد خبر: ۴۹۷۴۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 21 September 2017
تابناک / سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت می‌گوید تیمش در خط دفاع پیشرفت‌هایی داشته است.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فردا (پنجشنبه) ساعت 19:35 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود. علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: تیم سپیدرود در راستای شرایط خوبی که در دو سه هفته گذشته در لیگ برتر داشته توانسته ایم امتیازات لازم را کسب کنیم. خط دفاعمان هم پیشرفت کرده است و امیدوارم بازیکنان متعصب سپیدرود حملات استقلال را خنثی کند و از جوری بازی کنیم که شرایط را به نفع خودمان تغییر کنیم. استقلال خوزستان سرمربی با دانشی دارد که در چند سال گذشته استعدادش را به همه نشان داده است. استقلال حتما به شرایط بهتری میرسد.

او افزود: ما در بهترین شرایط روحی و روانی است و امیدواریم که با کسب نتیجه در این دیدار به مصاف دیدار هفته آینده با تیم پایتخت نشین برویم. اتفاقی که هفته گذشته برای استقلال خوزستان افتاد خیلی اتفاقی افتاد و ما بازی هفته گذشته را مدنظر قرار نمی دهیم. تیم سپیدرود بازی پیکان و نفت را در خانه برده و در اصفهان مقابل سپاهان تساوی گرفته است. فردا سپیدرود رقیب سخت تری به نام گرمای خوزستان دارد. امیدوارم در راستای جوانگرایی که از هفته گذشته انجام داده ایم از این دیدار امتیاز بگیریم.

سرمربی سپیدرود درباره مشکلات مالی تیمش گفت: ما تنها تیمی در لیگ برتر هستیم که حامی مالی و اسپانسر نداریم. مسئولان شهر و استانمان در سه فصل اخیر از سپیدرود حمایت کرده‌اند. اصلی ترین حامی سپیدرود هواداران این تیم هستند و در همه بازی‌ها کنار تیم ما بودند. امیدوارم در ادامه لیگ مشکلات ما را اذیت نکند تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم و مردم گیلان را خوشحال کنیم.
نظرمحمدی ادامه داد: ما تلاش می‌کنیم در لیگ برتر بمانیم و سپس یک جایگاه درخور تحسین برای سپیدرود کسب کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار