کد خبر: ۴۹۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۳ 21 September 2017
تابناک / سرمربی تیم سپیدرود رشت گفت: تیم سپیدرود در سه هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و در ادامه می خواهیم با برد استقلال به شرایط خوبمان ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا علی نظرمحمدی در نشست خبری پیش از بازی 2 تیم استقلال خوزستان و سپیدرود رشت در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: از بازی با پیکان به بعد روند امتیازگیری خوبی داشتیم و هنوز گلی دریافت نکردیم که امیدوارم در بازی با استقلال خوزستان این روند ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان این که از نقاط ضعف حریف به خوبی آگاهی داریم و در صورت خنثی کردن حملات استقلال خوزستان می توانیم پیروز میدان باشیم افزود: در حال حاضر به لحاظ روحی و روانی در شرایط خوبی به سر می بریم و امیدوارم با پیروزی برابر استقلال خوزستان 9 امتیاز از دست رفته در سه بازی ابتدایی فصل را جبران کنیم و با روحیه بهتری به مصاف استقلال تهران در هفته بعد برویم.
وی با اشاره به این که در طول تاریخ فوتبال کشور نبرد شمال و جنوب همیشه حرفه‌ای و دیدنی بوده است افزود: در بازی فردا علاوه بر این که باید در مقابل استقلال خوزستان بازی کنیم، حریف دیگری به نام گرمای هوای اهواز داریم که تلاش می کنیم این موضوع را به خوبی اداره کنیم.
نظرمحمدی در خصوص عملکرد سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: ویسی در سال های گذشته ثابت کرده است که یک مربی مستعد، کار بلد و جوان است و قطعا در آینده شرایط استقلال خوزستان با این مربی بهتر خواهد شد هر چند که ما برای کسب سه امتیاز به اهواز آمدیم و نمی خواهیم دست خالی به شهر خود برگردیم.
وی در خصوص شکست شش بر صفر استقلال خوزستان در هفته قبل گفت: آن بازی برای استقلال خوزستان حتماً یک اتفاق بود و نباید تصور کرد که این تیم چون ش گل خورده ضعیف است. ما به شرایط تیم ها در بازی های گذشته کاری نداریم و دیدار قبلی تیم ها را مبنای کار خود قرار نمی دهیم. همانطور که می دانید استقلال خوزستان تیم های نفت و پیکان را در اهواز شکست داده و در مقابل سپاهان تساوی کرده است پس نمی توان عملکرد یک تیم را با یک بازی در نظر گرفت.
سرمربی سپیدرود با بیان این که در فصل جاری تمام تلاش‌ خود را انجام می دهیم که در لیگ ماندگار شویم وسپس به دنبال کسب جایگاهی در شان فوتبال رشت هستیم افزود: سپیدرود ریشه در هویت گیلان دارد و یک تیم با اصالت است که بزرگان زیادی در آن بازی کرده اند لذا امیدوارم با نتایج خوبی که می‌گیریم، دل مردم رشت را خوشحال کنیم.
وی در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: سال ها است که در مورد مشکلات مالی و سخت‌افزاری تیم و نبود اسپانسر مالی حرف زده ام که تا به امروز هیچ فایده‌ای نداشته است اما با این وجود از مسئولان استانی، شهری و مدیرکل ورزش و جوانان که از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار