تابناک / تشکلهای اصلاح طلب و حامی دولت در شهرستان بندرانزلی در حمایت از گزینه های پیشنهادی شورای اصلاح طلبان و روسای ستاد دکتر روحانی در استان گیلان در خصوص انتخاب استاندار آینده گیلان بیانیه مشترکی صادر کردند.
کد خبر: ۴۹۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴ 21 September 2017
تابناک / تشکلهای اصلاح طلب و حامی دولت در شهرستان  بندرانزلی در حمایت از گزینه های پیشنهادی شورای اصلاح طلبان و روسای ستاد دکتر روحانی در استان گیلان در خصوص انتخاب استاندار آینده گیلان بیانیه مشترکی صادر کردند.

در این بیانیه آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات اردیبهشت ۹۶ به برکت شور و خروش جوانان این سرزمین و حضور و اعتماد مردم عزیز و شریف ایران به حمایت تمام و کمال جبهه اصلاحات از دکتر حسن روحانی موجب تداوم حاکمیت عقلانیت و ثبات در راس هرم اجرایی کشور گردید و بار دیگر ایران اسلامی از خطر نفوذ تفکر افراطی در بدنه اجرایی کشور و تنش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و اثرات سو آن در زندگی و معیشت ایرانیان رهایی یافت.
در این انتخابات جبهه اصلاحات همچون همیشه به دور از عافیت‌طلبی و سهم‌خواهی و با درایت بزرگانش در جهت ایجاد وحدت و جلوگیری از تضارب آرا از دکتر حسن روحانی که پیگیری مطالبات بحق مردم را فریاد می‌زد، حمایت نمود و و از تمام توان و سرمایه خویش که همان آرای مردمی و همراهی روشنفکران سیاسی و مدنی‌ست بهره برد تا از سپردن قدرت اجرایی کشور به دست افراطیون جلوگیری نماید.
اما امروز بدنه اجتماعی جبهه اصلاحات که یاور اصلی دولت تدبیر و امید در راستای کسب فرصت ادامه خدمت بود، تحقق وعده‌های انتخاباتی در دوران ریاست جمهوری را بحق از احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب مطالبه می‌نماید و عملکرد مسئولین و مدیران اجرایی را به حساب این جریان می‌نویسد. بنابراین جبهه اصلاحات امروز این وظیفه را بر دوش خود می‌بیند که در مورد عزل و نصب مدیران در هر سطحی دغدغه‌مند بوده و پاسخگوی افکار عمومی در این خصوص باشد.
در همین راستا اکنون که بواسطه خالی شدن صندلی سکانداری مدیریت اجرایی استان گیلان و همچنین اعلام حمایت مشخص و مدبرانه شورای اصلاح‌طلبان استان گیلان از چهار گزینه بومی و شاخص، گمانه‌زنی‌ها و کشمکش‌های مختلف در خصوص استاندار آینده گیلان بوجود آمده، شورای اصلاح طلبان بندرانزلی ، شورای مشورتی اصلاح طلبان بندرانزلی و جبهه مردمی حامیان دولت تدبیر و امید بندرانزلی حمایت تام خود را از اعلام موضع شورای اصلاح‌طلبان استان گیلان و روسای ستاد دکتر روحانی در گیلان اعلام می‌دارد و امیدوار است یکی از چهار گزینه پیشنهادی این شورا که هیچ شک و شبه‌ای در لیاقت و درایت این عزیزان وجود ندارد در جهت برون رفت این استان از رکود و رخوت، مورد وثوق دولت تدبیر و امید واقع شود و با تصمیمی مدبرانه بار دیگر امید به پیشرفت و تعالی در دل مردم فهیم و با فرهنگ خطه سرسبز گیلان جوانه زند.

 

همچنین  سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام استان گیلان از ۴ گزینه اصلاح طلبان برای تصدی استانداری گیلان حمایت کردند.

در این بیانیه آمده است:

به نام خدا

حمایت

سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام گیلان ضمن دعوت از گروه ها ،احزاب و افراد اصلاح طلب و حامی دولت به حفظ همدلی و همگرایی و آرامش که لازمه روند توسعه و پیشرفت و تعالی استان گیلان میباشد ، خواهان انست که این افراد و جریانها ،ضمن در نظر داشتن مطالبات و خواسته های مردم در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، باحمایت از گزینه ای شایسته ،گامی موثر و منسجم جهت پیشرفت و توسعه استان بردارند.

با توجه به این که در آستانه انتصاب استاندارگیلان میباشیم و با توجه به این امر که در دوره های قبل ، استان گیلان در این خصوص به جهت کم کاری برخی استانداران و مسئولین استانی در جهت تسهیل توسعه استان از بسیاری از استانها عقب مانده است ،از آقای دکتر روحانی ووزیر محترم کشور انتظار داریم با در نظر گرفتن نظرات و پیشنهادات احزاب و اشخاص دلسوز و خیرخواه استان ،استانداری کاردان، متخصص، بومی،پاک دست را جهت تصدی استانداری گیلان برگزینند.

ما جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام گیلان ضمن انتقاد از برخی اقدامات خودسرانه ،تفرقه افکنانه و منفعت جویانه از جانب برخی اصلاح طلبان، از بزرگان ،تصمیم گیران و فعالین دلسوز جریان اصلاح طلبی و همچنین از جریان اعتدالی انتظار داریم که با توجه به مطالبات و انتظارات مردم(حامیان اصلاح طلب نماها) و به پاس قدردانی از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری صرفا تنها بر نتیجه گرایی تاکید نداشته و تعهد و اخلاق گرایی را نیز با توجه به شعارهای انتخاباتی و انتظارات بوجود امده در نظر داشته باشند تا خدای ناخواسته سبب سرخوردگی مردم و حامیان این جریان اصیل و پر طرفدار نگردند و از شائبه استفاده ابزاری دولت از اصلاح طلبان جلوگیری نمایند.
الحمدالله شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان و روسای ستادهای انتخاباتی دکترحسن روحانی در استان گیلان ،۴ گزینه ای با مشخصات ذکر شده به نام های آقایان احمدحسینی، هادی حق شناس،قاسم رمضانپور و عبدالغفار شجاع را بدون هیچ گونه اولویتی معرفی نمودند، که سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام گیلان نیز به تبعیت از اصلاح طلبان استان گیلان خواهان انتخاب یکی از ۴ گزینه فوق میباشد.

یکدلی چون رفت و دور از خانه شد
شــور عشـق و همدلی افسـانه شد

زیــر پاهای نفـــاق و تفـــــرقـه
کلبـه های همــدلی ، ویرانـه شــد

*سازمان جوانان و دانشجویان مجمع نیروهای خط امام استان گیلان*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار