سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان ایران در مسابقه با برزیل انرژی لازم برای شکست این تیم را نداشتند.
کد خبر: ۴۹۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳ 15 September 2017
به گزارش تابناک : ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از دیدار ایران و برزیل افزود: اول از همه باید به تیم برزیل و کادر فنی این تیم تبریک بگویم که پیروز این بازی شدند.

وی با بیان اینکه فکر می کنم بازیکنان ایران در بازی امروز و در اواسط ست های دوم و سوم انرژی کم آوردند، تصریح کرد: روند بازی می توانست بهتر از این پیش رود، اما برزیل در نیمه دوم ست دوم و سوم در دفاع باور نکردنی بودند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: برزیل در ضد حمله هم خیلی خوب کار کرد. امروز فرصت داشتیم در ست سوم بهتر بازی رو پیش ببریم، اما از زمان استراحت فنی دوم به بعد، برزیل در دفاع عالی ظاهر شد و به خوبی از فرصت هایی که ایران در توپ های با ارتفاع بالا برای این تیم ایجاد می کرد، استفاده برد.

کولاکوویچ تاکید کرد: به هر حال انرژی لازم برای برد در این بازی را نداشتیم. شاید خیلی انرژی در دو بازی اولمون از دست دادیم و برزیلی ها هم به خوبی و با توانایی های بی نظیرشان، ایران را تحت فشار قرار دادند.


سرمربی برزیل: ایران در دو بازی قبلی امان حریفان را بریده بود

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل دال زوتو در نشست خبری بعد از دیدار ایران و برزیل افزود: پیروزی امروز بسیار با اهمیت بود. از آنجایی که ایران والیبالش سرعتی است و سرویس های پرقدرتی دارد، سعی کردیم در بازی امروز تمام توان خود را به کار ببریم.

وی با بیان اینکه قبل از بازی کمی شک داشتم که بتوانیم ایران را ببریم چون ایران تیم پرقدرتی است، گفت: در دو بازی گذشته امان حریف هایش را برید. سیستم دفاعی ایران خیلی خوب است.

سرمربی تیم ملی والیبال برزیل تصریح کرد: تیم ایران یکی از بهترین پاسورهای دنیا را در اختیار دارد. می دانستم که نمی توانیم در مقابل حملات ایران، تمام قد بایستیم و از طرفی باید مراقب ضد حملات آنان نیز باشیم. به همین دلیل خوشحالم که این بازی را بردیم.

وی تاکید کرد: سرویس، دفاع روی تور و دفاع تیم برزیل امروز خوب بود و به همین دلیل توانستیم حملات موشکی ایران را خنثی کنیم.

تیم ملی والیبال ایران فردا (شنبه) در چهارمین روز رقابت های جام قهرمانان بزرگ جهان به مصاف ژاپن می رود.






منبع : نامه نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار