شنیده های تابناک ؛
تابناک / با شروع به کار دولت دوازدهم ، موضوع مهم دیگر پس از تعیین کابینه، کلیدخوردن تغییرات در حوزه استانداری‌ها است.
کد خبر: ۴۹۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 15 September 2017
تابناک / با شروع به کار دولت دوازدهم ، موضوع مهم دیگر پس از تعیین کابینه، کلیدخوردن تغییرات در حوزه استانداری‌ها است.

رحمانی فضلی که با بار دیگر به عنوان وزیر کشور در دولت دوازدهم حضور یافته ، پیشتر اعلام کرده بود که تا پایان شهریور پرونده استانداری‌ها بسته می شود.

بر همین اساس گمانه‌زنی رسانه‌ای درباره گزینه های استانداری در سراسر کشور داغ شده است.
 
این روزها گمانه حضور مصطفی سالاری استاندار فعلی بوشهر به عنوان استاندار گیلان قوت زیادی گرفته است ؛ رسانه های جنوب کشور درحالی سالاری را گزینه استانداری گیلان مطرح کرده اند که چندی پیش مهرداد لاهوتی از تلاش نمایندگان گیلان برای ابقای دکتر نجقی خبرداده بود و نجفی درنهایت راهی استان البرز شد.
 
 
 
 
 
 
شنیده های تابناک از جلسه روز گذشته مجمع نمایندگان گیلان درخصوص انتخاب استاندار گیلان
 
 
یک منبع آگاه در گفت و گو با تابناک درباره آخرین تصمیمات و تحرکات مجمع نمایندگان گیلان درخصوص انتخاب استاندار اظهار کرد: در جلسه ای که با دوستان نماینده داشتیم دکتر حق شناس گزینه مجمع نمایندگان گیلان برای تصدی استانداری گیلان خواهد بود.
 
وی افزود: حق شناس علاوه بر داشتن سمت معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی کشور ، مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان در گذشته و در دوره هفتم مجلس شورای اسلامی نیز نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی بوده است.
 
این منبع آگاه ادامه داد: حق شناس همه شاخصه های استانداری گیلان را دارد و اتفاق نظر جالبی بین نمایندگان وجود دارد و امیدواریم وزیر کشور به خواست نمایندگان و مطالبه عمومی استان توجه کند.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار