کد خبر: ۴۹۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 13 September 2017
تابناک / در رقابت‌های دسته دوم والیبال ایران، تیم جوانان گیلان با شکست در برابر کرمانشاه از صعود به لیگ دسته اول بازماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در مرحله نیمه پایانی رقابت‌های دسته دوم والیبال پسران ایران در رده سنی جوانان، تیم والیبال گیلان با شکست در برابر تیم والیبال جوانان کرمانشاه از صعود به فینال و در پی آن صعود به لیگ دسته اول والیبال بازماند. در این دیدار والیبالیست‌های جوان گیلان با نتیجه سه بر یک برابر میزبان بازی‌ها شکست خوردند. تیم گیلان درست‌های دوم و سوم و چهارم بازی را به رقیب واگذار کرد و در ست اول موفق شد رقیب را شکست دهد.

والیبالیست‌های گیلانی برای صعود به مرحله نیمه پایانی بازی‌ها در مرحله مقدماتی، سه پیروزی کسب کردند و در یک دیدار نیز شکست خوردند. جوانان گیلانی در این مرحله تیم‌های جوانان بوشهر، مرکزی و یزد را به ترتیب با نتایج سه بر صفر، سه بر یک و سه بر صفر شکست دادند و در مقابل تیم جوانان خراسان سه بر صفر بازی را واگذار کردند.

گفتنی است رقابت‌های دسته دوم والیبال جوانان پسر کشور به میزبانی کرمانشاه در حال برگزاری است و تیم‌ها در دو گروه 5 تیمی حضور داشتند. در گروه اول این رقابت‌ها تیم‌های خراسان رضوی، گیلان، بوشهر، مرکزی و یزد و در گروه دوم این رقابت‌ها تیم‌های کرمانشاه، خوزستان، کرمان، کردستان و قم حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار