تابناک / محمدحسین قربانی، با اشاره به تغییر احتمالی استاندار گیلان اظهار داشت: ابتدای کار دولت‌ها معمولاً زمان تغییر و تحولات در سطح کلان و مدیریتی کشور از جمله در حوزه استانداران است.
کد خبر: ۴۹۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 12 September 2017
تابناک / محمدحسین قربانی، با اشاره به تغییر احتمالی استاندار گیلان اظهار داشت: ابتدای کار دولت‌ها معمولاً زمان تغییر و تحولات در سطح کلان و مدیریتی کشور از جمله در حوزه استانداران است.

وی با بیان اینکه اکنون نیز زمزمه‌ای برای تغییرات استانداران از جمله استاندار گیلان وجود دارد افزود: یکی از مولفه‌های تغییرات و جابه‌جایی استانداران، خلع ید نکردن و استفاده آنان در پست‌های دیگر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به اینکه نجفی از جمله استاندارهای توانمند کشور است تصریح کرد: نجفی دارای توانمندی است و توانست اتفاق نظر مجمع نمایندگان استان گیلان و مردم را کسب کند.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تغییر استاندار گیلان و آمدن فرد غیربومی به‌طور قطع فرصت سوزی است اعلام کرد: تغییر استاندار برای استان گیلان فرصت نیست بلکه تهدید است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه دیدگاه مجمع نمایندگان استان گیلان نسبت به استاندار گیلان مثبت است گفت: رویکرد مردم استان گیلان نسبت به سه استاندار بومی در گذشته رویکرد بسیار مثبت و خوبی بود.

وی با تاکید بر اینکه مجمع نمایندگان استان گیلان از دولت درخواست کرد تا استاندار گیلان در سمت خود ابقا شود افزود: تصمیم گیری و تغییر استانداران در سطح کشور با دولت است و مجمع نمایندگان استان گیلان تنها دیدگاه مشورتی خود را ارائه کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان در پاسخ به سئوال در خصوص تشریح وضعیت عملکرد مثبت و قابل دفاع استاندار گیلان اظهار داشت: به‌طور قطع هیچ فردی از هر لحاظ مطلوب نیست.

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس با بیان اینکه هر استانداری دارای ضعف و قدرت‌هایی است گفت: عدم تخصیص منابع در چارچوب قانون به استان گیلان یکی از ضعف‌ها و مولفه‌هایی که استاندار گیلان نتوانست به آن عمل کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان خاطرنشان کرد: استاندار گیلان نتوانست به وعده‌ها و رویکرد دولت در استان گیلان جامه عمل بپوشاند و این مهم بر هیچ‌کسی پوشیده نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار