کد خبر: ۴۹۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰ 12 September 2017
تابناک / عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی احکامی جداگانه اعضای هیات‌عامل و معاونان امور دریایی، مهندسی و توسعه امور زیربنایی و امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور را به مدت سه سال منصوب کرد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی احکامی جداگانه، هادی حق‌شناس را به عنوان عضو هیات عامل و معاون امور دریایی، محمدرضا اله‌یار را به عنوان عضو هیات‌عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی و همچنین حجی محمدعلی حسن‌زاده‌محمدی را به عنوان عضو هیات‌عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه به مدت سه سال، منصوب کرد.

متن حکم هادی حق‌شناس معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی بدین شرح است:

با توجه به پیشنهاد مدیرعامل و به استناد مصوبه جلسه فوق‌العاده شورای‌عالی سازمان بنادر و دریانوردی به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان عضو هیات‌عامل و معاون امور دریایی (برای مدت سه سال) منصوب می‌گردید. امید است در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

همچنین متن حکم محمدرضا اله‌یار معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی بدین شرح است:

با توجه به پیشنهاد مدیرعامل و به استناد مصوبه جلسه فوق العاده شورای‌عالی سازمان بنادر و دریانوردی به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان عضو هیات‌عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی (برای مدت سه سال) منصوب می‌گردید. امید است در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

متن حکم حجی محمدعلی حسن زاده محمدی معاون امور بندری و مناطق ویژه بدین شرح است:

با توجه به پیشنهاد مدیرعامل و به استناد مصوبه جلسه فوق العاده شورای‌عالی سازمان بنادر و دریانوردی به موجب این حکم، جنابعالی به عنوان عضو هیات‌عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه (برای مدت سه سال) منصوب می‌گردید. امید است در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

گفتنی است امروز با حکم وزیر راه و شهرسازی، محمد راستاد به سمت معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور منصوب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار