کد خبر: ۴۹۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 11 September 2017
تابناک / فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سپاه را نهادی انقلابی دانسته و از آن کارهای انقلابی می‌خواهند، گفت: انقلابی کسی است که در فکر رفع محرومیت بوده و برای این کشور فقط و فقط کار کند.

سردار محمد عبدالله‌پور صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه رودسر اظهار داشت: شهید حججی روح استقامت ملت بزرگ ایران را به دنیا نشان داد.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم تربیت‌یافتگان مکتب امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب هستند افزود: امروز ایران اسلامی به برکت خون‌های پاک شهدا گام‌های بزرگی را برداشته و برخی از پیروزی‌های به‌دست آمده از تصور انسانی خارج است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب سپاه پاسداران را نهادی انقلابی دانسته و از آن کارهای انقلابی می‌خواهند اعلام کرد: انقلابی کسی است که در فکر رفع محرومیت بوده و برای این کشور فقط و فقط کار کند.

وی گفت: برخی امروز به‌دنبال بزرک کردن دشمنان هستند و حساسیتی روی دشمنان ندارند. امروز ایران اسلامی به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم با رهبری مقام عظمای ولایت در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه فتنه خط قرمز نظام است تصریح کرد: سپاه پاسداران در مقابل هر کسی که می‌خواهد به ستون این انقلاب و ولایت فقیه حمله کند مثل کوه ایستاده و از این اصول حفاظت می‌کند.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ پاسدار حسین مصطفی‌پور، سرهنگ پاسدار ناصر پورکریمی به‌عنوان فرمانده سپاه ناحیه رودسر معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار