تابناک / طبق معمول داربي گيلان با بيشترين حواشي برگزار شد و ملوان توانست سه بر يك مقابل سپيدرود به برتري رسيده و باعث حذف اين تيم شد.
کد خبر: ۴۹۲۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱ 11 September 2017
تابناک / طبق معمول داربي گيلان با بيشترين حواشي برگزار شد و ملوان توانست سه بر يك مقابل سپيدرود به برتري رسيده و باعث حذف اين تيم شد.

علي مسعودي / طبق معمول داربي گيلان با بيشترين حواشي برگزار شد و ملوان توانست سه بر يك مقابل سپيدرود به برتري رسيده و باعث حذف اين تيم شد. پس از اين داربي علي نظرمحمدي، سرمربي سپيدرود از سمت خود استعفا داد! در اين رابطه و در مورد حواشي بازي گفت‌وگويي با قربانعلي الماسخاله رييس هيات فوتبال گيلان داشتيم كه حرف‌هاي جالب و منطقي زده است!


آقاي الماسخاله چرا سرمربي سپيدرود استعفا داد؟
آقاي نظرمحمدي به صورت شفاهي استعفا دادند و خبرنگاران هم آن را اعلام كردند. اين استعفا قرار است در هيات مديره بررسي شود. تيم هيات مديره دارد كه آقايان دكتر افتخاري، مومني، گلريز، زاهدي و قلي‌پور در آن هستند و بررسي خواهند كرد.


شما قبل از شروع فصل براي تيم خيلي زحمت كشيديد. سپيدرود آن زمان مشكل داشت و هيات فوتبال تلاش كرد تا آن را برطرف كند. قطعا از شما هم در اين خصوص نظر خواهند گرفت؟
هنوز كه استعفا جدي نيست و يك مقدار شبيه ناز كردن است. اميدوارم اينگونه نباشد كه كاري كند نازش را بخرند. اگر هيات مديره جلسه گذاشت و به نتيجه‌اي رسيد كه بالاخره همه چيز مثل هميشه پيش مي‌رود اگر هم نرسيد گزينه‌هاي ديگري هست كه بخواهند صحبت كنند. بايد ببينيم خروجي جلسه چيست و چه اتفاقي رخ مي‌دهد.


آقاي الماسخاله داربي گيلان نسبت به گذشته كمي بهتر و كم حاشيه‌تر برگزار شد ولي بازهم همان حواشي قبل به‌وجود آمد. اين در حالي بود كه قبل از شروع بازي كلي دسته گل از سوي مربيان دو تيم به سوي هواداران پرتاب شد!
من خودم به شخصه از جو استاديوم‌هاي ايران شاكي هستم. ما هم اگر مثل تيم‌هاي عربي تماشاگر نداشته باشيم خيلي راحت‌تر كار خواهيم كرد. من نمي‌خواهم لفظ اوباش به كار ببرم چون درست نيست ولي لفظ بي‌فرهنگي به‌نظر بهتر است! مدت‌هاست كه سكوها در همه شهرها آلوده شده و عده‌اي تماشاگرنما يا همان بوقچي‌ها ديگران را نيز به سمت خودشان مي‌كشند. آنها در استاديوم‌ها به دنبال هيجان هستند و نه باشگاه‌ها توان اداره كردن امنيت استاديوم‌ها را دارند و نه فدراسيون و سازمان ليگ. اگر باشگاه‌ها بتوانند افسر امنيت داشته باشند و اين افسر امنيت بتواند با ماموران انتظامي هماهنگ شود مي‌تواند راحت جو درست و حسابي روي سكوها به‌وجود آورد. وقتي ليدرها يا همان بهتر بگوييم بوقچي‌ها باج‌گير شده‌اند و از سرمربي گرفته تا بازيكن و مديرعامل باج مي‌گيرند تا آنها را تشويق كنند شما فكر مي‌كنيد سكوها درست مي‌شود؟ فوتبال ما روي سكوها مافيايي شده و از من متولي فوتبال كه در هيات فوتبال هستم نيز پول مي‌خواهند تا هوايم را داشته باشند. وقتي طرف از من هم پول مي‌خواهد چطور مي‌شود از ديگران توقع داشت؟!


قبول داريد همين باج دادن‌ها باعث شده بوقچي‌ها به راحتي در استاديوم‌ها حكومت كنند؟
به هرحال اين اتفاقات را در اكثر ورزشگاه‌ها مي‌بينيم و تا وقتي كه اين باج دادن‌ها و باج گرفتن‌ها باشد بعيد مي‌دانم سكوها نيز درست شود و توهين‌ها و بي‌احترامي‌ها از بين برود.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار