کد خبر: ۴۹۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 11 September 2017
تابناک / هدهد زرین بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان های رسانه ملی در بخش پژوهش به گیلان رسید

درخشش صدا وسیمای مرکز گیلان در جشنواره مراکز استان های رسانه ملیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز گیلان مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان اعلام کرد: دیپلم افتخار  و تندیس برتر هدهد زرین بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلوزیونی مراکز استان های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بخش پژوهش به پژوهش آخرین پناه به نویسندگی همایون میره جینی رسید.

حسن ظهیری افزود: این پژوهش روایت زندگی و مرگ تالاب های گیلان است.

وی همچنین با اشاره به دیگر توفیقات صدا و سیمای مرکز گیلان در این جشنواره گفت: لوح تقدیر و جایزه برترین مجری برنامه های ترکیبی به محمد رسول حقدوست مجری برنامه شبانه الا تی تی داده شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان اعلام کرد: همچنین لوح تقدیر و جایزه برترین آهنگساز تله فیلم به آرش بادپا  آهنگساز فیلم قدم خیرداده شد و لوح تقدیر و جایزه برترین کارگردان تله فیلم هم به  رضا معینی کارگردان تله فیلم ریشه ها تعلق گرفت.

حسن ظهیری خاطر نشان کرد: در بیستمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلوزیونی مراکز استان های رسانه ملی از میلاد حسین پور بازیگر نوجوان و از فریده دریامج بازیگر تله فیلم قدم خیر تجلیل شد.
 وی با اشاره به درخشش رادیو گیلان در جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها  رسانه ملی گفت: 5 برنامه این مرکز به بخش داوری راه یافت که هیات داوران در نهایت لوح تقدیر نویسندگی  برتر را به  مریم واحد نویسنده برنامه 2 برگ و یک غنچه اهدا شد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان افزود: در بخش ایده خلاقانه از بهرام نوری برای تولید برنامه این بار هم نیامده رفتی تقدیر شد. 
حسن ظهیری در پایان با بیان اینکه در بخش موسیقی هم صدا و سیمای مرکز گیلان لوح تقدیر بهترین شعر گیلکی پاپ را از آن خود کرد تصریح کرد : این شعر را رحمت حقی پور با مضومن دفاع مقدس و شهدا سروده است.
خبر گیلان هم 3 رتبه جشنواره را از آن خود کرد.
قدردانی هیات داوران جشنواره و کسب رتبه دوم در بخش های خبر ساعت 20 به سردبیری سینا حیدری زاده ، قدردانی هیات داوران جشنواره و کسب رتبه دوم در گزارش های ویژه تلوزیونی اقتصاد مقاومتی توسط خانم مریم دورباش و قدر دانی هیات داوران و کسب رتبه دوم از سوی خانم مریم حسن پور برای تولید گزارش ویژه رادیویی از افتخارات خبر گیلان در این جشنواره بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار