کد خبر: ۴۹۲۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 11 September 2017


تابناک / هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم عصر فردا وارد هفته دوم خود خواهد شد.


به گزارش"دی اسپورت"،عصر فردا هفته دوم مسابقات لیگ دسته دوم وارد هفته دوم خود می شود و تیم ها باید در گروه های سه گانه به مصاف رقبای خود بروند.


 در هفته نخست 4بازی از مجموع15بازی لغو شد تا شاهد بی نظم ترین هفته لیگ دسته دوم در همین ابتدای لیگ باشیم که امیدواریم طی سه روز آینده تمام مسابقات گروه های سه گانه برگزار شود تا در ادامه نیز تیم ها در شرایط مساوی قرار داشته باشند  و شبهه ای  ایجاد نشود.

 

گروه A:

 

در گروه نخست بدون شک نیروی زمینی تهران بهترین عملکرد را با پیروزی 3بر0مقابل مس نوین کرمان داشت و در این هفته باید در خانه قشقایی شیراز که یکی از پر طرفدار ترین تیم ها می باشد برود که مطمئنا کار ساده ای نخواهد داشت.

 

شاهین شهرداری بوشهر که در هفته نخست یک پیروزی ارزشمند را مقابل اروند خرمشهر بدست آورد در این هفته باید در خانه گل ابریشم تهران به مصاف این تیمی برود که هفته گذشته موفق شد نیروی زمینی صدرنشین را در جام حذفی با4گل شکست بدهد.بدون شک این دیدار می تواند یکی از جذاب ترین دیدارهای این گروه باشد.

 

اروند خرمشهر نیز که در هفته نخست متحمل شکست شد مطمئنا در هفته دوم و در خانه به شدت چشم به سه امتیاز مسابقه با نماینده مازندران دارد.

 

در دیگر بازی های این گروه مقاومت تهران در خانه از فولاد نوین اهواز پذیرایی می کند،و داماش گیلان باید در خانه به مصاف فولاد یزد برود که البته با توجه به انحلال باشگاه یزدی به احتمال زیاد این بازی نیز برگزار نخواهد شد.

 

دیدارهای گروه نخست چهارشنبه 96/06/22برگزار خواهد شد.

 

در این هفته مس نوین کرمان استراحت دارد.

 

گروه B:

 

در هفته دوم و در گروه دوم که پرسپولیس مشهد بدون انجام حتی یک بازی در صدر آن به سر می برد تیم مشهدی باید به مصاف صنایع طلایی سمنانی برود که این تیم نیز اولین دیدارش را در لیگ دوم انجام خواهد داد.

 

استقلال اهواز که هفته گذشت با دو گل از سد استقلال کاشان گذشت باید هفته دوم در خانه شهدای بابلسر محک بخورد.

 

کاسپین قزوین با اولین تجربه سرمربیگری دقیقی در هفته نخست پیروز بود و باید در هفته دوم در خانه شهرداری ارومیه ای به میدان برود که ارومیه ها در هفته نخست موفق به سفر به مشهد نشدند تا شاهد اولین بازی این تیم در ارومیه و مقابل کاسپینی ها باشیم.

 

در دیگر بازی ها استقلال سلیک کاشان باید در خانه از تیم پر طرفدار سردار بوکان پذیرایی کند،استقلال جنوب تهران باید در تهران به مصاف نفت و گاز گچساران برود .

 

دیدارهای این گروه دوشنبه 96/06/20برگزار می شود.

 

در این هفته شهرداری بندرعباس استراحت دارد.

 

گروه C:

 

در گروه سوم پالایش آبادان به مانند پرسپولیس مشهد بدون انجام حتی یک بازی به دلیل عدم حضور کیمیافرآیند قم در صدر جدول قرار دارد باید به مصاف خوشه طلایی ساوه ای برود که در لحظات پایانی با یک پنالتی از بعثت کرمانشاه شکست خورد و به دنبال جبران در هفته دوم است.

 

در یکی از حساس ترین بازی ها نفت امیدیه از بعثت کرمانشاه میزبانی می کند. نفتی ها که به واسطه عدم حضور گیتی پسند اصفهان سه امتیاز شیرین را با خود از اصفهان به امیدیه آوردند امیدوارند در هفته دوم نیز در خانه خود سه امتیاز دیگر را کسب کنند اما برای این مهم باید مقابل بعثت کرمانشاهی صف آرایی کند که در هفته نخست موفق شد در لحظات پایانی خوشه طلایی ساوه را شکست دهد.

 

خیبر خرم آباد که پس از سقوط به لیگ دسته دوم موفق شد یک پیروزی دلچسب را مقابل پاس همدان جشن بگیرد باید در هفته دوم در مقابل شهرداری بمی به میدان برود که این تیم در هفته نخست استراحت داشت و در لیگ دو کاملا ناشناخته می باشد چرا که اولین سال حضور بمی ها در لیگ دسته دوم می باشد.

 

در دیگر بازی ها کیمیافرآیند قم از شهرداری همدان پذیرایی می کند و پاس همدان باید در خانه مقابل گیتی پسند اصفهان صف آرایی کند.

 

دیدارهای این گروه سه شنبه 96/06/21بر گزار خواهد شد.

 

در هفته دوم شهرداری فومن استراحت دارد.

 

گزارش:علیرضا یاوری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار