امام جمعه چابکسر:
تابناک / محمود کشاورز ضمن تبریک عید غدیر اظهار داشت: نمازخوان‌ها علی(ع) را خانه نشین کردند و علی (ع) مجبور شد برود شخم بزند. علی نباید شخم می زد او باید حکومت می کرد.
کد خبر: ۴۹۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 10 September 2017
تابناک / محمود کشاورز ضمن تبریک عید غدیر اظهار داشت: نمازخوان‌ها علی(ع) را خانه نشین کردند و علی (ع) مجبور شد برود شخم بزند. علی نباید شخم می زد او باید حکومت می کرد.
 
 
 

وی افزود: مهم ترین پیام غدیر این است که ولایت فقیه غدیر ۱۴۰۰ ساله است. انبیا و اولیا حکومت تشکیل ندادند. امام علی(ع) تنها ۵ سال حکومت کرد و در این دوره نمازخوانها و منافقین مقابل ایشان ایستادند. الان هم هیچ کمونیستی مقابل امام جمعه حرفی نزده است بلکه همه کسانی که به من حرف زده اند و اذیت کرده اند نماز خوان هستند.

امام جمعه چابکسر با بیان اینکه من زیر بار ظلم نمی روم و حاضرم زندان بروم و با اشاره به ماجرای عزل بخشدار چابکسر گفت: من میز و ریاست را دوست ندارم و اینها را طلاق داده ام. بروید گم شوید. شماها عاشق میز هستید. در مجلس ما تقوا نیست. بده و بستان و پارتی بازی است. برای رأی گیری وزرا زد و بند کردند.

کشاورز افزود: این چه تودیعی بود که برای آقای رمضان خواه (بخشدار سابق چابکسر) گذاشتید. در هفته دولت تدبیر و  امید، بدترین نوع تدبیر را بخرج دادید. آقای استاندار و وزیر کشور! تا عذرخواهی نکنید شما راه نخواهم داد. امام جمعه از شما خواهش کرده است که عموی من فوت کرده است و مراسم معارفه را فردا بگذارید. به امام جمعه مهلت ندادند. شمر به امام حسین مهلت داد. امام جمعه پدر شهر است و از شما خواهش و التماس کرده است. من با معارفه مخالف نیستم . رمضانخواه نباید دائم اینجا بماند.

وی تأکید کرد: این بی تدبیر را هر کس کرده است باید از امام جمعه عذروخواهی کند.

امام جمعه چابکسر ادامه داد: دفتر ریاست جمهور تماس گرفتند و از طرف حسن روحانی از من عذرخواهی کردند. به ایشان اجازه دادم اینجا بیایند. باید حتما آقای رمضان خواه را ارتقا دهند و بخشدار آینده را با مشورت امام جمعه بگذارند غیر از این باشد توهین به جایگاه امام جمعه کرده است. شما یک روز جبهه نرفته اید و بخشداری را اذیت کرده اید که از ۱۳ سالگی جبهه بوده است. این ولایت پذیری است؟ چقدر امام جمعه صبر کند؟

وی با بیان اینکه از استاندار و رئیس جمهور نمی ترسد گفت: استاندار گیلان و فرماندار رودسر برای این بی تدبیری که انجام دادند اول باید عذرخواهی کنند و بعد وارد دفتر من شوند.

کشاورز با اشاره به حضور معاون فرماندار و سرپرست فعلی بخشداری در نماز جمعه ادامه داد: اگر عذرخواهی نکنند همین آش  و همین کاسه است و استاندار و وزیر کشور و آقای عباسی نماینده شهرستان حق ندارند به دفتر من بیایند. این ۴ نفر دست به دست هم کردند و این بی تدبیری را به خرج دادند.

وی با بیان اینکه به خاطر آقای رمضان خواه من استعفا می دهم اظهار کرد: شما آقای رمضان خواه را نمی شناسید. رمضان خواه ۶ سال یک ناهار خانه نبود و همه روستاها را آباد کرد. پول قرض کرده و در روستاها پل زده است. ایشان با همکاری دهیاران و شورای بخش روستاها را آباد کرد.

امام جمعه چابکسر با بیان اینکه نماینده رئیس جمهور هفته آینده به چابکسر سفر می‌کند گفت: الان به شما می‌گویم اگر یک مراسم معارفه خوب نگذاشتند و بخشدار آینده را بدون اجازه من گذاشتند و اگر بی‌تدبیری خودشان را ادامه دادند دیگر خودشان می دانند.

وی تأکید کرد: وقتی ببینم مسئولان ما امام جمعه را اذیت می کنند و مثل شمر که به امام حسین مهلت نداد (اینها هم به امام جمعه مهلت ندادند) من دست شمرها را قطع می‌کنم.  (تکبیر حضار)

کشاورز افزود:  اهالی محترم بخش چابکسر! من امام جمعه‌ای نیستم که زیر بار ظلم بروم. اگر می‌خواهند مرا بردارند بیایند بردارند. هر کس می خواهد هر کاری بکند انجام بدهد. من استقلال دارم و نوکر جناح ها نیستم. من محتاج به حکومت نیستم.

وی با اشاره به وقایع میانمار اظهار کرد: رئیس جمهور میانمار از رئیس جمهور آمریکا جایزه صلح نوبل گرفته است و الان مردم مسلمان را می خواهد از بین ببرد. ما وظیفه داریم از مظلومین دفاع کنیم. رئیس جمهور میانمار بداند که نمی تواند مسلمانان را از بین ببرد.

امام جمعه چابکسر افزود: ما این عمل زشت دولت میانمار را محکوم می کنیم و اعلام می کنیم که تا زمانی که زنده هستیم طرفدار مظلوم خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار