امروز ؛
دکتر مسعود نصرتی قزوینی نژاد صبح امروز با ۱۱رای قاطع اعضای شورای اسلامی شهر رشت سکان شهرداری را به دست گرفت.
کد خبر: ۴۸۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ 04 September 2017
تابناک / مسعود نصرتی شهردار رشت شد.

دکتر مسعود نصرتی قزوینی نژاد صبح امروز با ۱۱رای قاطع اعضای شورای اسلامی شهر رشت سکان شهرداری را به دست گرفت.

در دستور جلسه رای گیری برای انتخاب شهردار رشت صبح امروز انجام شد، ناطق اول جلسه شورای شهر رشت- رمضانپور نرگسی : امروز روز حساسی برای شورا است شورای شهر هم می تواند چالش داشته باشد. موضوع مدیریت شهری مساله بسیار مهمی است21 نفری که آمدند رزومه ارایه دادند و شایستگی های لازم را داشتند ولی افسوس که باید یک نفر را انتخاب کنیم.

وی گفت ؛ شهردار باید از سلامت کاری و مالی برخوردار باشد قدرت تعامل .با همه ی ارگانهای ذی نفوذ امنیتی ،اطلاعاتی و اجرایی داشته باشد .نمی خواهیم که دستگاههای نظارتی و اطلاعاتی و بازرسی میزی را برای بررسی تخلفات آنها تشکیل دهد.

نرگسی افزود ؛ انتخاب شهردار باید اصلح باشد .باید شهرداری را انتخاب کنیم که از صفر تا صد امور شهری را مطلع باشد .شهر رشت توان این موضوع را ندارد که امروز به یک کارگاه آموزشی برای آن باشد .جبهه اصلاحات و لیست امید سه نفر از افراد خود را به شورا ورود دادند .

تنها کاندیدای اصلاحات در تصدی شهرداری آقای زالفی انصراف خود را اعلام کرد

رسولی ناطق دوم :آقای دکتر فرشاد فقیه هم انصراف خود را از کاندیداتوری اعلام کرد

مسعود کاظمی طی تماس تلفنی انصراف خود را اعلام کرد.

 رای گیری بین اسلامی و نصرتی صورت گرفت، مسعود نصرتی با 11 رای قاطع،  شهردار رشت شد.

احمد رمضانپور نرگسی عضو شورا  در ادامه گفت : بسیار خرسندم که با عقلانیت این انتخاب صورت گرفت .

اسماعیل حاجی پور مسوولیت آقای نصرتی بسیار سنگین است و روی سخن من با ایشان که 11 رای قاطع بدست آوردند .از همکاران شهرداری هم می خواهم که به ایشان کمک کنند چون کمک به ایشان کمک به رشت است .

ایشان 28 سابقه در شهرداری قزوین به صورت پلکانی داشته اند و امیدوارم بتوانند در شهر رشت منشا خدمات خیر باشند .

محمد حسن عاقل منش : تا تایید حکم شهردار فرصت سوزی نکنیم.

مسعود نصرتی متولد ۱۳۴۷ از شهر قزوین است. وی دارای دکترای شهرسازی – گرایش جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری، کارشناسی ارشد مدیریت دولتی (دانش‌آموخته مؤسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی – ۱۳۸۲)، مهندسی عمران – عمران (دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه -۱۳۷۷)شروع فعالیت در شهرداری قزوین- ۱۳۷۰ (۲۴ سال سابقه فعالیت در حوزه مدیریت شهری) بوده و سابقه شهرداری قزوین را در کارنامه دارد.

 
مسعود نصرتی شهردار رشت با ابراز خوشحالی از تصمیم شورای رشت گفت: خوشحالم که شهردار مردم خوب و با فرهنگ رشت هستم.

مسعود نصرتی از نگاه مدبرانه و پیگیری دقیق اعضای شورا در ارائه برنامه ها تشکر کرد و افزود: با سختکوشی، تعصب و درایت مباحث پیگیری شد.

شهردار رشت تصریح کرد: باید با همدلی و اتحاد و بهره مندی از ظرفیت های چهره های تاثیرگذار استانی و ملی به اهدافمان دست یابیم.

وی در ادامه اظهار داشت: لیاقت مردم رشت بسیار بالاتر از این وضعیت امروزی است و رشت را به جایگاه متناسب با پیشینه آن خواهیم رساند.

 نصرتی با تاکید بر ضرورت همدلی خاطر نشان کرد: این همدلی از لحظه اول با رای کامل اعضا به وجود آمده است.

وی افزود: این نوید را می دهم که شروع کار با همدلی و مشارکت بود و فارغ از تمام خط و خطوط فکری با کار،کار و کار شرایط را به نقطه مدنظر در دوره چهارساله می رسانیم.

 نصرتی با بیان اینکه میوه توسعه رشت در حال رسیدن است اظهار داشت: دست در دست هم در کنار شورا نقش پدرانه را ایفا خواهیم کرد.

شهردار رشت در پایان ابراز امیدواری کرد که بهترین ها برای رشت رقم بخورد.

شهدا

پس از انتخاب مسعود نصرتی به عنوان شهردار رشت اعضای شورای اسلامی شهر رشت به همراه مسعود نصرتی شهردار منتخب رشت در گلزار شهدای رشت حاضر شدند و با آرمان های امام و شهدا تجدید بیعت کردند.

منبع: تابناک
برچسب ها: شهرداری رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار