ابراهیم مهربان ؛
تابناک / قهرمان سابق کشتی آسیا گفت: اظهارنظر‌برخی از نمایندگان درباره عملکرد تیم ملی کشتی در رقابت‌های جهانی فرانسه جای تعجب دارد.
کد خبر: ۴۸۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 03 September 2017
تابناک / قهرمان سابق کشتی آسیا گفت: اظهارنظر‌برخی از نمایندگان درباره عملکرد تیم ملی کشتی در رقابت‌های جهانی فرانسه جای تعجب دارد.
 
 

 
 
ابراهیم مهربان گفت: ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جهانی امری طبیعی در ورزش حرفه ای است، چرا که در همه رشته ها یک طرف بُرد است و طرف دیگر باخت. اینکه وزیر ورزش و جوانان نسبت به عملکرد کشتی گیران واکنش نشان می دهد قابل پیش بینی است و می توان گفت با حوزه کاری این وزراتخانه ارتباط دارد اما چرا برخی از عزیزان که کارهای بسیار مهمتری دارند اظهار نظر می کنند جای تعجب دارد.

مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد تصریح کرد: ما در حوزه ورزش استان گیلان با مشکلات بسیاری مواجه هستیم که اصلاَ نیازی به ذربین هم نیست و برای همه کاملاً قابل لمس است در همین راستا نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نه تنها هیچ اقدامی برای حل این معضلات انجام نمی دهد بلکه همواره از مدیرکل ورزش و جوانان استان هم حمایت می کند، برای همین وقتی من اظهار نظر های این نماینده را در خصوص پیگیری و بررسی علت کسب نتایج ضعیف تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جهانی فرانسه شندیم واقعاً متعجب شدم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1994خاطرنشان کرد: اگر به فکر خروجی های مثبت در هر فرآیندی هستیم بهتر است هر فردی در حوزه های مربوط به خود فعالیت و اظهار نظر کند به همین منظور بهتر است بررسی ناکامی تیم ملی کشتی آزاد در رقابت های جهانی توسط اهالی فن صورت گیرد، نه کسانی که از ورزش حرفه ای شناخت چندانی  ندارند!

برچسب ها: ابراهیم مهربان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار