با مخالفت شدید نماینده مردم لنگرود ؛
تابناک / ظهر امروز دو خبر از شهرهای کومله و چاف و چمخاله لنگرود با حواشی بسیاری همراه بود.
کد خبر: ۴۸۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ 27 August 2017
تابناک / ظهر امروز دو خبر از شهرهای کومله و چاف و چمخاله لنگرود با حواشی بسیاری همراه بود.
 
خبر نخست اینکه فریبرز لاهوتی سرپرست شهرداری کومله و خبر دوم مربوط به فرزند ارشد مهرداد لاهوتی ، نماینده مردم لنگرود بود.
 
 
 
 
یک منبع آگاه در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: سرپرستی فریبرز لاهوتی در شهرداری کومله صحت ندارد و ایشان تنها یکی از گزینه های موجود بودند.
 
وی ادامه داد: علی شفیعی ، شهردار منتخب دوره چهارم شورای این شهر تا زمان معرفی شهردار جدید به فعالیت خود به عنوان سرپرست شهرداری به فعالیت خود ادامه خوهد داد.
 
 
کمیل لاهوتی شهردار چاف و چمخاله نخواهد شد!
 
 
اما خبر دومی که امروز سر و صدای زیادی را به پا کرد ، معرفی کمیل لاهوتی فرزند ارشد مهرداد لاهوتی به عنوان شهردار منتخب شورای پنجم چاف و چمخاله بود که بلافاصله با مخالفت شدید مهرداد لاهوتی نماینده این شهر مواجه شد.
 
یاسر فرجود ، رییس شورای شهر چاف و چمخاله در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: انتخاب کمیل لاهوتی بدون هماهنگی با نماینده محترم شهرستان لنگرود بود و شورای منتخب مردم از حق قانونی خود برای انتخاب شهردار استفاده کردند که این موضوع بلافاصله با واکنش مهندس لاهوتی مواجه شد.
 
فرجود اضافه کرد: با توجه به توصیه نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی ، آقای کمیل لاهوتی از بین گزینه های تصدی شهرداری چاف و چمخاله کنار گذاشته شدند که شورای جدید به زودی فرد دیگری را معرفی خواهد کرد.
 
 
تابناک اضافه می کند ؛ اگرچه انتخاب شهردار از حق قانونی شوراهای شهر است و کمیل لاهوتی نیز گزینه شورای پنجم شهر چاف و چمخاله بود ، اما مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی برای جلوگیری از سوتفاهم ها در این خصوص فرزند خود را مجبور شد تا قربانی کند.
 
 
 
منبع: تابناک
برچسب ها: فوری
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
سلام آقای لاهوتی خیلی محبت کرده فرزند خلفش را قربانی کرد واقعا آفرین خیلی خوبی !!!!!!!!؟؟؟؟؟؟ دیگه چیکار کردی؟ واقعا مردم لنگرود دیگه آدمی بهتر از این پیدا نکردن که نماینده بشود؟
قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۵
اینا خیال کردند پیامبرن که فرزند میگه قربانی کرد ، چه تخصصی داره اقای کمیل لاهوتی ، مثلا مسئول بافت فرسوده شهرداری لنگروده ، کدوم بافت فرسوده رو تغییر داده این چند سال ، انزلی محله ، راه پشته ، رکج محله ، انسر محله ، کاسه گر محله و .... ؟
کدومو؟
تو این شهر بسیار پر تراکم و چند صد هزار نفری فقط لاهوتی ها تخصص دارن؟!
خدایی باید یکم عدالت داشته باشه آدم دیگه ، لنگرود شده لاهوتی و دوستانش ، یکم شایسته سالاری دیگه والاـ...
رضا دادفرما
|
United States
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۶
این خبر دروغ است.البته سر شما را هم کلاه گذاشته این مهرداد خان لاهوتی و از قضا پسرش همین الان هم شهردار چمخاله و چاف است.
اگر دروغ "حناق" بوداین آدم ها تا حالا صد بار خفه شده بودند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار