تابناک بررسی می کند ؛
تابناک / پاسخ این پرسش که چه کسی به عنوان شهردار سکان شهر لنگرود را در دست خواهد گرفت پیچیده نیست و برای روشن تر شدن پاسخ این پرسش لازم است که از جریانات جناحی، پشتوانه های حمایتی کحالی و اتفاقات این چند ماهه اطلاعات کافی و جامع داشته باشید تا بتوانید تحلیل و در نهایت به پاسخ درستی از آن دست یابید.
کد خبر: ۴۸۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹ 21 August 2017
تابناک / پاسخ این پرسش که چه کسی به عنوان شهردار ، سکان شهرداری لنگرود را در دست خواهد گرفت پیچیده نیست و برای روشن تر شدن پاسخ این پرسش لازم است که از جریانات جناحی، پشتوانه های حمایتی کحالی و اتفاقات این چند ماهه اطلاعات کافی و جامع داشته باشید تا بتوانید تحلیل و در نهایت به پاسخ درستی از آن دست یابید.
 
بیش از دو سال پیش جناب کحالی به پیشنهاد برخی از اعضای شورا و حمایت نماینده شهرستان توسط شورای چهارم و با سر و صدای فراون به عنوان شهردار لنگرود انتخاب گردید و همین شورا در کمتر از یکسال با ایشان وارد چالش سختی شد و بسیاری از خواص و صاحبان علم و اندیشه در حوزه ی شهری عملکرد ها و نحوه ی تعامل شان با شورا را مورد نقد جدی قرار داده و میدهند.
 
مخالفان کحالی حرکت های خدماتی، عمرانی و ... را عوامفريبانه، غیرفنی، بی کیفیت، پرهزینه و در بسیاری از موارد غیر ضروری دانسته و عدم تعامل، عدم مشورت پذیری و تکرار وعده ها و نگاه هزینه ساز و عدم توانایی در درآمدزایی و یا حداقل عدم برقراری توازن بین هزینه ها و درآمد ها را از موارد منفی کارنامه ایشان میدانند که این موضوع تا چه حد درست یا غلط است را قضاوت نمی کنیم.
 
با همه ی این حرف و حدیث ها و حتی رایزنی های برخی از افراد محتمل ( حسن پورقربان، محمد رضا علیپور، علی قلی پور ، کمیل لاهوتی ، مهدی اسدی ، ناصر رنجبر، عبدالرضا قاسمیان، رضا پورمحمدی و ... ) جهت تصاحب سکان شهرداری لنگرود با انتخاب شورای پنجم به عنوان شهردار جدید؛ به صراحت میتوان گفت که هیچ گزینه ای محتمل تر از کحالی برای شهرداری لنگرود در شرایط فعلی نمیتواند وجود داشته باشد.
 
 
 
 
با وجود فشار عوام و همچنین حمایت قاطع نماینده شهر (به گفته اعضای منتخب) جهت حفظ شهردار (حداقل برای یکسال) و ورود تعدادی از موافقان کحالی به شورای پنجم؛ عملا اجماع لازم برای گزینه ی جدید را ناممکن و حضور او را بر کرسی شهرداری تضمین نموده و درصد این تغییر را بسیار کم رنگ کرده است.
 
لذا شنیده های موثق و نتایج مباحث مطرح شده در باب انتخاب شهردار در جلسات غیر رسمی شورای پنجم حکایت از آن دارد که اکثریت اعضای شورا با توجه به جمیع شرایط موجود برای حفظ تعامل با مسئولین و تثبیت حرکت شورای جدید در فضایی آرام و بی تنش، تصمیم به حفظ شهردار کنونی گرفته اند.
 
شنیده های ما از یک منبع آگاه حکایت از این موضوع دارد که شورای جدید جهت تقویت این تصمیم و در راستای انتخاب مجدد کحالی و ایجاد پیوند صادقانه در همکاری جدید شهردار با شورا، تنها از ایشان برای دفاع از برنامه های خود دعوت نموده تا پس از دفاع و پذیرش برنامه ها توسط شورا و برقراری تفاهمات فی مابین و رفع برخی از ابهامات، سرخط جدیدی در عرصه مدیریت شهری لنگرود آغاز نماید.
 
 
تابناک در پایان اضافه می کند ؛ موضوعات طرح شده در این گزارش اگرچه توسط برخی از منابع آگاه و اعضای منتخب پنجم شورای شهر لنگرود به دست آمده است ؛ اما تابناک درصدد القا تایید و یا برچسب هیچ کدام از مواردی که به نماینده محترم مردم لنگرود و شهردار نسبت داده شده است را نداشته و نخواهد داشت.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
درتکمیل تحلیل ارسالیتون عرض نمایم که نام جناب آقای مهدی رجایی با سمت کنونی مشاور فرماندار رو به عنوان یکی دیگر از گزینه های معرفی شده برای تصدی سمت شهرداری اضافه نمایید که در این راه رایزنی های متعددی راهم انجام داده اند.
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
کحالی باید برود
محسن
|
Netherlands
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
شما که باید بهتر بدونید شورای جدید تقریبا کاره ای نیستن
با توجه به بیانیه اخیر نماینده کاملا مشخصه که پشت پرده قضیه چه کسی حضور داره
یک مغازه دار
|
Romania
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۷
آقای کحالی باید بماند چون بهترین شهردار لنگرود است چون بسیار پشتکار است فقط اقای کحالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار