کد خبر: ۴۸۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۷ 20 August 2017
مدیرکل ثبت احوال استان گیلان گفت: شهروندان هر چه سریعتر برای درخواست دریافت کارت هوشمند ملی خود اقدام کنند؛ چراکه ، کارت ملی نمونه قدیم فقط تا پایان سال اعتبار دارد.

قاسم روحانی فر روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شهروندان می توانند با مراجعه به سایت NCR.IR (سامانه کارت هوشمند ملی) از شرایط لازم برای ثبت نام آگاهی یابند و ثبت نام درخواست کارت ملی هوشمند را نیز انجام دهند.
 
وی اضافه کرد: همچنین مردم می توانند برای ثبت نام درخواست کارت هوشمند با مراجعه حضوری در ثبت احوال از طریق دفاتر پیشخوان و یا دفاتر پست اقدام کنند.
 
وی اظهار کرد: از ابتدای طرح تا پایان نیمه اول مرداد ماه سال96 ، 972 هزار و 306 قطعه کارت هوشمند ملی در استان درخواست شده است که این تعداد حدود 50 درصد از جمعیت واجدین شرایط را تشکیل می دهد.
 
وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان تیر ماه جاری 9 هزار و 398 واقعه ولادت به ثبت رسیده است، گفت: بیشترین نام انتخاب شده برای دختران ؛ فاطمه ، زهرا ، نازنین زهرا و برای پسران ؛ امیرعلی ، ابوالفضل ، محمد طاها بوده است.
روحانی فر بدون ارائه آماری گفت: آمارها نشان می دهد که در چهار ماهه اول امسال ،ثبت واقعه طلاق ،نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته کاهش داشته است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار