کد خبر: ۴۷۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 17 August 2017
باشگاه سپیدرود از هواداران این تیم خواسته تا با حضور پرشورشان و روحیه دادن به بازیکنان اولین پیروزی گیلانی‌ها در لیگ برتر را رقم بزنند.

باشگاه سپیدرود رشت از تمامی هواداران پرشور در سطح استان گیلان و شهرستان‌های اطراف درخواست کرد که حضور پرشور و گرمی در بازی برابر پیکان در ورزشگاه عضدی شهر رشت داشته باشند.

 این اقدام در حالی رخ داده که سرخپوشان گیلانی در اولین میزبانی لیگ برتری‌شان حمایت چندانی از طرف هواداران در ورزشگاه خانگی‌شان برابر سیاه جامگان را شاهد نبودند و علت آن هم تبلیغ نادرست رسانه‌ها بوده است.

قسمتی از سکوهای ورزشگاه عضدی به علت مرمت و بازسازی با داربست احاطه شده و همین موجب شد تا چند دقیقه پیش از بازی برابر سیاه جامگان رسانه‌ها اعلام کنند که ظرفیت ورزشگاه عضدب کامل شده و هواداران از پشت گیرنده‌های تلویزیونی شاهد بازی سپیدرود باشند در حالیکه تمام این اعلامیه‌ها کذب محض بود تا شاهد حضور بی ذوق هواداران رشتی در هفته دوم باشیم.

سپیدرود رشت فردا از ساعت 19:45 در ورزشگاه عضدی میزبان پیکان تهران است و طبق گفته‌ی مدیر روابط عمومی سرخپوشا گیلانی این ورزشگاه پذیرای حضور پرشور هواداران خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار