تابناک / این روزها سامر رجب اف سرمایه گذار آذربایجانی باشگاه داماش به دلیل سکته قلبی در یکی از بیمارستان های کشور آذربایجان بستری است. این در حالیست که وی خدمات ارزنده ای به این تیم ایرانی داشت . اما آنطور که پیداست مسئولان ایرانی این تیم پس از دریافت مالکیت و رسیدن به منابع مالی و شهرت مورد نظر خود، خدمات ارزنده این سرمایه گذار خارجی را از یاد برده اند!
کد خبر: ۴۷۹۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 17 August 2017
تابناک / این روزها سامر رجب اف سرمایه گذار آذربایجانی باشگاه داماش به دلیل سکته قلبی در یکی از بیمارستان های کشور آذربایجان بستری است. این در حالیست که وی خدمات ارزنده ای به این تیم ایرانی داشت . اما آنطور که پیداست مسئولان ایرانی این تیم پس از دریافت مالکیت و رسیدن به  منابع مالی و شهرت مورد نظر خود، خدمات ارزنده  این سرمایه گذار خارجی را از یاد برده اند!
 
گویا همین چند وقت پیش بود که مالک داماش که یکی از کرسی نشین های  شورای اسلامی چهارم و پنجم کلانشهر رشت است قد به قد کنار سامر رجب اف ایستاد  و دست در دست وی، ضمن گرفتن عکس یادگاری قرار گذاشت که برای موفقیت تیم داماش گیلان گام بردارند. اما دیری نپائید که انگ های مختلف سیاسی بر همسر سامر رجب اف  چسبانده و وی را منتسب به خانواده ای اسرائیلی دانستند و این شاید مهمترین عامل فرار این سرمایه گذار خارجی از ایران بود.
 
خوب که فکر می کنیم می بینیم این رسمش نیست که سرمایه گذاری را با هزار خواهش و منت وادار به سرمایه گذاری در کشورت کنی، توسط سرمایه گذاری او به مال و مکنت برسی و بدون  اینکه ریالی سود به وی پرداخت کنی، او را در مرگبارترين روزهاو زندگيش تنها نيز بگذارى.
آری خوب که فکر می کنیم می بینیم این رسمش نبوده و نیست و سامر رجب اف این روزها  شاید با فکر و خیال برخی بی وجدانی ها و بی مهری ها از سوی برخی مسئولان گیلانی ، گرفتار بیماری بوده و بهتر است بگوییم با مرگ دست و پنجه نرم می کند و در این برهه از زمان حتی کسی احوالی نیز از او نمی پرسد.

 بارها از خود پرسيدم چگونه يك ايرانى مسلمان، به خودش اجازه مى دهد حق يك خارجى را پايمال كند و آن وقت با خيالى راحت و وجدانى آسوده در صف اول نماز جماعت به راز و نياز با خالقى بپردازد كه حق الناس را مهتر از حق خود مى داند؟
چطور يك فرد مى تواند به اعتماد مردى كه به دليل قوانين دست و پاگير در ايران، نمى تواند به نام خود يك تيم بخرد و به مردى مومن و نماز خوان اعتماد مى كند و سرمايه اش را در اختيار آن فرد قرار مى دهد، خيانت كند و آنگاه خود را شيعه على بخواند؟
سيد على صالحى چقدر زيبا سروده كه:
من هرگز
چیز دندان‌گیری از این جهان نخواسته‌ام
فقط گاهی فرصتی کوتاه
تا به یاد آورم زندگی
تا کجا می‌تواند زندگی باشد
همین است
که من هیچ نخواسته‌ام از این جهان
جز اندکی آرامش بلکه برگردم
 پیش خودم و به یاد بیاورم
اینجا کجاست؟ من کیستم؟
و این جهان بیهوده
از جان من چه می‌خواهد؟!
 
گیلان شهر/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار