کد خبر: ۴۷۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 17 August 2017
او در واکنش به اينکه خبرنگاران صداي ناسزاگويي وي را شنيده‎اند و ديده اند که دلخوش جلوي دهان وي را گرفته است، گفت: من اعتراض کردم. فحاشي نکردم!

به گزارش خبرآنلاین، در جریان بررسی صلاحيت و برنامه‎هاي کابینه پيشنهادي دوازدهم در صحن علني مجلس، نوبت به وزیر پیشنهادی امور خارجه رسید. پس از نطق نمايندگان موافق و مخالف، محمدجواد ظریف پشت تریبون قرار گرفت تا از برنامه‌هایش در آینده بگوید و از عملکردش در گذشته دفاع کند.

در بین صحبت های ظریف، ناگهان عبدالله سامري نماینده مردم خرمشهر شروع به فریاد زدن کرد و ظریف را «دروغ گو» خطاب کرد. او چند بار این لفظ را تکرار کرد و ناسزاهايي را هم اضافه کرد. {literal}{{/literal}خبرآنلاين از انتشار اين الفاظ که از جايگاه خبرنگاران به وضوح شنيده شده است، معذور است{literal}}{/literal}

تعدادی از نمایندگان از جمله جهانبخش محبی نیا خود را به صندلی او رساندند و تلاش کردند با بیرون بردن او، این نماینده مجلس را آرام کنند. عبدالله سامری هنگام خروج بار دیگر به ظریف توهين کرد و با همان الفاظ او را مخاطب قرار داد و گفت تو اقتصاد کشور را برهم زدی!

 ناسزاگويي وي آنچنان ادامه يافت که محمدکاظم دلخوش نماينده صومعه سرا دستش را مقابل دهان او گرفت.

عبدالله سامری دقايقي بعد در گفت و گو با خبرآنلاين، گفت: من فحاشی نکردم چنین نبود! من به آماری که وزير داشت ارائه می داد اعتراض کردم که این آمار کذب است و درست نیست. من مگر بچه ام که فحاشی کنم.

او در واکنش به اينکه خبرنگاران صداي ناسزاگويي وي را شنيده‎اند و ديده اند که دلخوش جلوي دهان وي را گرفته است، گفت: من اعتراض کردم. فحاشي نکردم!
وی با اشاره به اينکه برخی نمایندگان به صحبت های وزیر پیشنهادی امورخارجه احسنت احسنت می گفتند، گفت: چه احسنتی او دارد؟ در خرمشهر اتفاقي اتفاق افتاد و من سه بار به وزير مراجعه کردم اما هیچ کاری انجام ندادند. امروز در خرمشهر کشتی ها متوقف است، مردم کشتی ها را تکه تکه می کنند و می فروشند. کاری آنجا وجود ندارد. در شلمچه کارها متوقف است. این آمارها کذایی و دروغ است که وزير خارجه در مجلس به نمايندگان ارائه مي دهد.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: الان مرز شلمچه با طرف عراقی مشکل پیدا کرده است. هیچ کسی نتوانست در استان و شهرستان مشکل را حل کند چون حل موضوع به پایتخت و وزارتخانه ها بر می گردد. ایشان اين موضوع را می داند، ما رفتیم صحبت کردیم، نامه دادیم و حرف زدیم. ایشان می گوید مشکل بانک ها را حل کردیم! اینها دروغ و کذيب است چون می خواهد از مجلس رأی بگیرد!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار