آخرین جلسه شورای شهر اردبیل برگزار شد
در حالی که اعضای شورای شهر اردبیل طی چهار سال برای گفتگو با رسانه‌ها رقابت داشتند، در آخرین روزهای حضور در شورا حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نیستند.
کد خبر: ۴۷۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 17 August 2017

به گزارش تابناک اردبیل، شامگاه چهارشنبه آخرین جلسه شورای اسلامی شهر اردبیل با بررسی نامه‌های واصله کلید خورد.

این جلسه بر خلاف سابقه جلسات قبلی کمی نزدیک به موعد مقرر برگزار شد اما در وضعیتی که تعداد اعضای شورای شهر ۱۳ نفر هستند، در ابتدا تنها ۹ عضو شورا حاضر بوده و در مقابل دستور جلسه‌ها آماده رأی‌گیری شدند.

این جلسه که با طعم اختلاف‌نظر همیشگی اعضای شورای شهر و سهم خواهی برای ابراز عقیده همراه بود، در مدت‌زمان کوتاهی نیز پایان یافت.

به نوشته خبرگزاری مهر، خبرنگاران خبرگزاری‌های استان اردبیل در آخرین روزهای جلسه به سراغ برخی اعضای شورای شهر، شهردار اردبیل و رئیس شورای شهر رفتند تا نسبت به نقاط قوت و ضعف عملکرد دور چهارم شورا  و همچنین پیشنهاد، توصیه و درخواست از شورای جدید نظرات جویا شود.

سلامت صفری عضو شورا با بیان اینکه آماده مصاحبه نیست خواستار طرح سؤالات در موعد دیگر شد. ولی نعمتی دیگر عضو با بیان اینکه به دنبال حاشیه نیست، خواستار مصاحبه در زمانی دیگر شد. علیرضا سلیمانی حاضر به مصاحبه نشد. سالار شاکر عضو دیگر شورا با وجود اصرار خبرنگاران ترک جلسه و ساختمان شورا را ترجیح داد.

حسین افسانه که از قضا در دور جدید شورا نیز حضور دارد، حاضر به مصاحبه نشد و ذکی الله خوشبخت با بیان اینکه آمادگی برای مصاحبه ندارد به خبرنگاران گفت: اگر یک ساعت دیگر مصاحبه کنید حاضر به پاسخگویی هستم.

در وضعیتی که شائبه تغییر شهردار اردبیل نیز مطرح است، حمید لطف‌اللهیان شهردار اردبیل نیز حاضر به اعلام نظر خود در خصوص تغییر وی با وجود فعالیت‌های گسترده عمرانی در مجموعه شهرداری نشد.

وی به خبرنگاران گفت: در روزهای آتی نشست خبری برگزار کرده و به سؤالات خبرنگاران پاسخ خواهم داد.

با این وجود دیگر منتخب دور جدید شورای شهر اردبیل رحیم آقازاده به مدت ۲۰ دقیقه با خبرنگاران مصاحبه کرد.

وی از نگاه سنتی حاکم به شورای شهر که این نهاد اجرایی را در صرف انتخاب شهردار محدود کرده ابراز گله‌مندی کرد.

آقازاده  متذکر شد: منتخبان جدید شورا نگاه جامع و کلانی به مقوله وظایف شورای شهر دارند و این موضوع امیدوار کننده است.

وی با بیان اینکه در خصوص تغییر  شهردار اردبیل نیز اجماع نظری حاصل نشده است، افزود: با این وجود خود بنده از عملکرد شورای فعلی و شهرداری رضایت کامل ندارم.

شورای شهر اردبیل در طول حیات خود موافقان و مخالفانی داشته و خبرنگاران همواره در این جلسات به صف شده‌اند تا عملکرد و متن‌های از پیش آماده درخواستی را در نشریات خود درج کنند.

با این وجود در واپسین روزهای شورا، اعضایی که زمانی منتخب خود مردم بودند علاقه‌ای به مصاحبه نداشته و سکوت معنی‌داری را به افکار عمومی حواله کردند.

انتهای پیام
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۶
به دلیل حجب و حیا و شکسته نفسی درمورد عملکرد درخشان 4 ساله، این بندگان خدا حاضر به مصاحبه نشده اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار