پیشکسوت استقلال در گفتگو با مشرق مطرح کرد؛
مجید نامجو مطلق گفت: تیم سایپا روبه جلو، محکم و سرعتی بازی می کند و استقلال باید کانال های ورودی حریف در دو جناح را به خوبی پوشش بدهد تا این نقطه پاشنه آشیل تیم نشود.
کد خبر: ۴۷۹۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱ 17 August 2017
تابناک رضوی به نقل از مشرق – استقلال در سومین ایستگاه لیگ برتر به خانه سایپا رسید تا گرچه در زمین اصلی این تیم به میدان نمی رود ولی بیرون از ورزشگاه آزادی و در تختی دیداری با یکی از تیم های خوب این فصل داشته باشد.

بر اساس این گزارش، سایپا در دو بازی قبلی اش دو تیمی را شکست داده که استقلال در همین فصل مقابل آنها(صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان) ناکام مانده است.

مجید نامجو مطلق در گفت و گو با مشرق، درباره این بازی و شرایط هر دو تیم به ویژه استقلال حرف زد.

متن صحبت های وی در ادامه می آید:

*وضعیت استقلال برای دیدار با سایپا را چطور ارزیابی می کنید؟

- پس از برد خوبی که مقابل تراکتورسازی بدست آمد این تیم از نظر اعتماد بنفس در شرایط بهتری قرار گرفته است و اگر بتواند نقاط ضعفش را بپوشاند می تواند با تکیه بر همان سبک بازی که در نیمه اول با تراکتور ارائه داد به برتری مقابل سایپا هم امیدوار باشد.

* کدام نقطه ضعف؟

- استقلال در اواخر بازی روی دو فرار تراکتورسازی از چپ به درون 18 قدم ورود کرد و با ارسال در عرض دو خطر جدی را روی دروازه رحمتی ایجاد کرد. این موضوع قطعا مورد توجه تیم سایپا هم قرار می گیرد و استقلال باید کانال های ورودی حریف در دو جناح را به خوبی پوشش بدهد تا این نقطه پاشنه آشیل تیم نشود.

* شرایط دفاعی تیم که با یک گل خورده خوب است؟

- این به دلیل آمادگی بالای رحمتی و البته کمی هم خوش شانسی استقلال بوده وگرنه در بازی اول هم باید بیش از یک گل از صنعت نفت دریافت می کرد. یک توپ را که گوگ از روی خط بیرون کشید و یک توپ هم که به تیر دروازه اش خورد.

* در امر بازیسازی استقلال را چطور تیمی دیدید؟

- در این زمینه به ویژه از بازی دوم به بعد که نورافکن هم به خط هافبک اضافه شد وضعیت خوب است. چشمی پشت هافبک ها را جمع می کند و نورافکن، جپاروف و شجاعیان در آن منطقه جلویی به خوبی حریف را تحت فشار قرار می دهند. با این همه وقتی استقلال تمام کننده نداشته باشد بازیسازی به درد نمی خورد. فکر می کنم جباری در تیم راه بیافتد وضعیت از این خیلی بهتر می شود.

* تیم سایپا را حریفی می بینید که برای استقلال دردسرساز شود؟

- حتما استقلال مقابل سایپا روز سختی در پیش خواهد داشت. تیم علی دایی روبه جلو، محکم و سرعتی بازی می کند. پر است از نیروهای جوان و باانگیزه که بخشی از انگیزه شان را هم از خود دایی می گیرند. آنها دو برد و یک تساوی دارند و با توجه به یارگیری که داشتند مشخص است که نگاه جدی به رسیدن به صدر جدول دارند.

* استقلال چکار کند تا برنده باشد؟

- استقلال تیم پرمهره ای است. نمی دانم فرشید اسماعیلی به این بازی می رسد یا نه ولی بطور کلی غیر از یکی دو بازیکن استقلال همه بازیکنانش را در اختیار دارد و دست کادر فنی باز است. استقلال اگر می خواهد امتیاز بگیرد باید از دقیقه یک با دقت بالا بازی کند. نه بی گدار به آب بزند نه خیلی حریف را دست کم بگیرد و نه خودش را خسته کند. تیم های علی دایی تا دقیقه 90 خطرناک هستند و حتی ممکن است در لحظه آخر به تیم مقابل ضربه بزنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار