کد خبر: ۴۷۸۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸ 15 August 2017
تابناک / بازیکن سپیدرود گفت: باشگاه نه مسئول دارد و نه و مدیرعامل به همین دلیل بازیکنان و تماشاگران تیم تنها هستند.

حسین کعبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد شکست سپیدرود در 3 هفته نخست مسابقات لیگ برتر گفت: «سپیدرود 3 هفته بسیار بدی را پشت سر گذاشت. البته ما در دو بازی بسیار خوب بازی کردیم. بازی مقابل نفت تهران و گسترش فولاد حق ما حداقل کسب یک امتیاز بود اما مقابل سیاه جامگان خیلی بد بازی کردیم. تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده نیاز به زمان دارد تا بتواند هماهنگ شود و این موضوع یک واقعیت است و اصلا شعار نیست.»

وی در رابطه با پیشرفت سپیدرود در هفته‌های آینده لیگ برتر افزود: «در یکی دو سال گذشته اتفاقات عجیب زیادی در فوتبال افتاده است. مانند قهرمانی استقلال خوزستان در لیگ برتر . من هم مطمئن هستم که اتفاقات خوب برای سپیدرود هم خواهد افتاد. سپیدرود قطعا از هفته پنجم می‌تواند به روند خوبی برسد. اگر تیم مشکل داشت من هیچ ترسی از گفتنش نداشتم اما واقعا تیم مشکل ندارد و همه بازیکنان تلاش می‌کنند تا سپیدرود را به جایگاه خوبی برسانند.»

کاپیتان سپیدرود در مورد مشکلات مالی باشگاه و پرداخت نشدن درصدی از قراردادهای بازیکنان گفت: «مشکلات مالی سپیدرود مختص به این فصل نیست و بازیکنانی در تیم هستند که از 2-3 سال قبل طلب دارند و این یک مساله طبیعی است. ما در باشگاه مدیرعامل و مسئول مستقیم نداریم و اگر می‌خواهیم با مسئول تیم صحبت کنیم باید به هیات فوتبال استان برویم. اینجا فقط خودمان هستیم و تماشاگران سپیدرود که برای موفقیت تیم زحمت می‌کشند.»

کعبی ادامه داد: «در فوتبال امروزی حرف اول را پول می‌زند. بازیکن تا پولش را نگیرد آرامش و تمرکز ندارد. هر چقدر هم تیم از نظر فنی خوب باشد اما پول به حسابش واریز نشود نمی‌تواند تمرکز کند. آرامش بازیکن از پول می‌آید. بازیکنی که قراردادش را دریافت کند بهانه‌ای برای کم‌کاری ندارد.»

وی در مورد بازی هفته چهارم سپیدرود مقابل پیکان در رشت گفت: «پیکان تیم قدرتمندی است که کادر فنی خوبی هم دارد. بعد از بازی مقابل نفت تهران روحیه تیم بهم ریخت و این مساله در دو بازی بعد هم تاثیر گذاشت. امیدوارم مقابل پیکان نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم اولین برد خودمان را در لیگ کسب کنیم.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار