تابناک / رئیس هیأت والیبال گیلان بابیان اینکه گیلان 8 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در بخش والیبال دارد گفت: تلاش هیأت والیبال بازگشت دوباره به سطح اول والیبال ایران است.
کد خبر: ۴۷۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۸ 13 August 2017
تابناک / رئیس هیأت والیبال گیلان بابیان اینکه گیلان 8 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در بخش والیبال دارد گفت: تلاش هیأت والیبال بازگشت دوباره به سطح اول والیبال ایران است.

محسن خاکزاد در نشست بزرگداشت روز خبرنگار در سالن سازمان اسناد و کتابخانه‌های استان گیلان با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: اصحاب قلم و اصحاب رسانه نقش مهمی در اثرگذاری‌های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارند و قسمت عمده‌ای از موفقیت‌های ورزش مرهون زحمات این عزیزان است.
 
 
 
 

رئیس هیأت والیبال گیلان بابیان اینکه نیازمند فضاسازی برای حضور در لیگ برتر والیبال در سطح بزرگ‌سالان هستیم افزود: امسال متأسفانه زمان را از دست دادیم ولی بدانید که هیچ مشکلی بابت اسپانسرینگ نداریم و به امید خدا سال بعد برای حضور در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد و تمام تلاشمان را خواهیم کرد که دوباره سالن‌های بازی والیبال مملو از حضور هواداران شود و در سطح اول والیبال ایران حضورداشته باشیم.

خاکزاد با اشاره به اینکه در حال حاضر در لیگ برتر والیبال ساحلی حضور داریم گفت: متأسفانه دو بازیکن خوب والیبال ساحلی گیلان که جزو سه نفر اصلی رنکینگ ایران هستند در تیم والیبال ساحلی مازندران بازی می‌کنند و این برای ما مایه شرمساری است و یقین بدارید سال بعد این بازیکنان درتیم گیلان بازی خواهند کرد.

وی بابیان اینکه گیلان در بخش بانوان در سطح ملی پتانسیل بالایی دارد افزود: گیلان 8 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در بخش والیبال دارد و در بخش بانوان نیز ملی پوشان خوبی از گیلان در عرصه ملی حضور داشتند تا جایی که کاپیتان تیم ملی بانوان از گیلان بوده است.

وی با اذعان به اینکه از جنس رسانه است و یکی از اولویت‌های هیأت والیبال تعامل خوب با رسانه‌هاست بیان کرد: در مدتی که مسئولیت هیأت والیبال را بر عهده گرفتم سعی کردم در خدمت همه رسانه‌ها باشم و طبق آماری که روابط عمومی هیأت والیبال ارائه کرده است دست‌کم با 25 رسانه تعامل داشته‌ایم و اخبارمان را در اختیارشان قرار داده‌ایم.

رئیس هیأت والیبال گیلان بابیان اینکه ارتباط خوب با رسانه‌ها به سود جامعه والیبال گیلان است افزود: رسانه‌ها نقش پررنگی در موفقیت‌های ورزش استان می‌توانند داشته باشند به‌عنوان‌مثال در تیم امیدهای ما بازیکنان نهایت تلاششان را می‌کردند تا عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورند و نامشان در رسانه‌ها مطرح شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار