رییس شوراهای شهر گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار ؛
تابناک / حسینعلی خدایگانی، ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی ، را به خبرنگاران تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 10 August 2017
تابناک / حسینعلی خدایگانی، ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار و سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی ، را به خبرنگاران تبریک گفت.
 
 
 
 
 
وی طی سخنانی اظهار داشت: هفدهم مردادماه که به یمن گرامیداشت سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی، روز خبرنگار نامگذاری شده است، فرصتی مغتنم است تا به جامعه خبری کشورمان خدا قوت و دست مریزاد بگوییم.
 
وی گفت : پاسداری از قداست قلم وظیفه ای سنگین است که بر عهده اهل قلم نهاده شده و این ودیعه الهی برای خبرنگار یک موهبت است که وارث چنین جایگاهی رفیعی است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان افزود : خبرنگاری را نمی توان در جرگه حرفه و شغل آورد زیرا یک رسالت است که بر عهده خبرنگار است و این خبرنگار است که باید بتواند مدیریت نیازهای جامعه را به عنوان مطالبات در قبال وظایف و مسئولیت مسئولان پیگیری نماید. رسالتی که در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی مردم ، خبرنگار پرچم دار این حرکت است .
 
حسینعلی خدایگانی از خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم، نظام و مسئولان یاد کرد و افزود: رسانه مهم‌ترین ظرفیت برای ارتقای سطح آگاهی، رشد و ترقی جامعه بوده و این حوزه نقش بسزایی در تحقق این مهم دارند.
 
وی با تأکید بر لزوم توجه بیشتر دستگاه‌های مسئول به معیشت خبرنگاران و رفع نگرانی‌های شغلی آنها روز خبرنگار را به عموم خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم در عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.
 
 
رییس شوراهای شهر گیلان در خصوص عملکرد مجموعه تابناک اظهار کرد: خبرگزاری تابناک با عنایت به داشتن نیروهای متخصص و جوان در جهت تنویر افکار عمومی و روشنگری شایسته تقدیر و تحسین است.

رعایت اخلاق، صداقت ، دقت ، سرعت و پوشش اخبار مهم از شاخص‌های خوب تابناک استان گیلان است و توانسته با مدیریت خوب مورد توجه مردم و بسیاری از مدیران و مسئولان استان قرار گیرد.
 
در پایان سلامتی و مزید توفیقات کلیه خبرنگاران تابناک گیلان را آرزو می‌نمایم.


 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار