یادی از آن روزها ؛
تابناک / در آغازین روزهای آذر 94 گزارش های متعددی درخصوص جذب و بکارگیری بستگان برخی از اعضای شورای شهر لنگرود به کرات از طریق این رسانه و دیگر رسانه های استان منتشر شد.
کد خبر: ۴۷۳۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱ 06 August 2017
تابناک / در آغازین روزهای آذر 94 گزارش های متعددی درخصوص جذب و بکارگیری بستگان برخی از اعضای شورای شهر لنگرود به کرات از طریق این رسانه و دیگر رسانه های استان منتشر شد.
 
در یکی از این گزارش ها سراغ ناصر احمدی شاد ، یکی از اعضای شورای شهر لنگرود رفتیم ؛ شاد که آن روزها از مخالفان سرسخت کحالی، شهردار لنگرود بود.
 
 
در گزارش آذرماه سال 94 آمده بود:
 
ماجرا از این قرار بود که پس از برکناری افشین گلباغی شهردار سابق لنگرود توسط شورای شهر که نحوه برکناری وی تا امروز محل بحث بوده و تا دیوان عالی اداری کشور هم کشیده شد، برخی از اعضای شورای شهر لنگرود، دست به یک اقدام عجیب و غریب و پرحاشیه دیگر می زنند!

در روزگاری که تقریبا همه خانواده های گیلانی در خانه های خود از داشتن فرزند بیکار رنج می برند،برخی از درون شورای شهر و شهرداری لنگرود در یک اقدام هماهنگ سعی در حل این بحران و معضل کشور در مقیاس خانوادگی خود کردند!

اما اعتراض ها به این عمل شورا با کمک رسانه ها بالا گرفت و کم کم آن دسته از اعضای شورای شهر که درصدد روی کار آوردن بستگان خود بودند از مواضع خود عقب نشینی کرده و بعضا نیز از اساس این اقدام شورای شهر را کتمان کردند!

اتفاقات پیش امده و درخواست مردم این شهر از تابناک برای بررسی بیشتر این موضوع ما را بر آن داشت که با رضا کحالی شهردار جدید این شهر گفت و گویی در این خصوص داشته باشیم که وی اظهار کرد: استخدام هر نیرویی در شهرداری ها طبق قانون ممنوع است و همچنین از زمان حضورم در شهرداری این شهر حتی اجازه استخدام یک رفتگر را هم نداده چه برسد به اعضای شورای شهر!





برای روشن شدن بیشتر زوایای این ماجرا سراغ ناصر احمدی شاد،سخنگوی سابق و عضو شورای شهر لنگرود رفتیم که وی صراحتا و در کمال ناباوری اظهار کرد: هیچ اقدامی درخصوص جذب و به کارگیری بستگان و نزدیکان شورا و عوامل بانفوذ شهرداری نداشتیم!

شاد تصریح کرد: هیچ عملی در این باره از زمان برکناری گلباغی تا روی کار آمدن شهردار جدید رخ نداده است!


Image result for ‫ناصر احمدی شاد لنگرود‬‎


این عضو شورا در ادامه خاطر نشان کرد: جذب نیرو اصلا از وظایف شورای شهر نیست و حتی اگر چنین مصوبه ای باشد فرمانداری و شورای استان به آن ایراد می گیرد.

شاد همچنین اضافه کرد: اعضای شورای شهر لنگرود هرگز به دنبال این نبودند که خلافی صورت گیرد و همیشه بر مبنای صداقت رفتار کرده و میکنند.
 
 
تابناک در پایان این گزارش تصریح می کند ؛ علت بازخوانی این خاطره در روزهای آتی و با احتمال به برخی تغییر و تحولات در مجموعه شهرداری لنگرود بهتر و دقیق تر مشخص خواهد شد.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار