رییس مجمع نمایندگان گیلان به تابناک گفت ؛
تابناک / بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است.
کد خبر: ۴۷۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱ 31 July 2017
تابناک / بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است.
 
محمدحسین قربانی طی گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: خوشحالیم که در آستانه دولت دوازدهم ، شخص دکتر روحانی از جوانگرایی در کابینه و استفاده از جوانان سخن می گوید و امیدواریم باتوجه به تجربیاتی که رییس جمهور پیدا کرده است بتواند این رویکرد را در دولت دوازدهم نهادینه کند.
 
 
 
 
 
رییس مجمع نمایندگان گیلان تصریح کرد: باید به درستی از فضای موجود در کشور بهره گرفت و انتظار ما این است که دکتر روحانی هم در دولت ، هم در سطح وزرا و هم در مراکز استان ها و شهرستان ها از جوانان استفاده کند.
 
قربانی گفت: چطور است که در زمان جنگ سپردن مدیریت به جوانان خوب بود اما امروز کار بدی شده است؟ 
 
وی افزود: نباید از نوجه به روحیه جوانی ، پیگیری ، خلاقیت و استفاده از نیروی جوانی غافل شویم و معتقدم باید کار را در عمل به جوانان سپرد و این موضوع به نفع خود دولتی است که شعارش را داده است چراکه دولت اول روحانی دولت پیرمردها بود.
 
نماینده مردم آستانه اشرفیه در پایان خاطرنشان کرد: در دوره اول دولت دکتر روحانی فضا چندان برای جوانان فراهم نبود ؛ به طور مثال موضوع مشاوران جوان دستگاه های اجرایی که اصلا انتظارات را براورده نکرد و انتظار این بود که بهای بیشتری مدیران استان به آن ها می دادند که متاسفانه این هم انجام نشد.
 
 
 
 
منبع: تابناک
برچسب ها: آستانه اشرفیه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۳
آنچه برای یک مدیریت موفق در سطوح متوسط و بالا در همه کشورهای پیشرفته دنیا مورد قبول و تایید قرار دارد ، دارا بودن خصوصیا ت شخصیتی و فردی مناسب، تجربه مفی حاصل از سالهای فراوان کار ، تسلط به علم مدیریت و نهایتآ جهان بینی وسیع است. بنابراین روشن است که این ویژگیها در یک جوان جمع نمیشود. حال چرا به اموری اصرار میشود که در دیگر کشورها امتحان خود را پس داده است واقعآ روشن نیست، آیا در این مورد فوق حساس برای آینده کشور هم باید با سعی و خطا عملکرد و چندی بعد افسوس خورد ، در حالیکه نتایج جهانی لازم را در اختیار داریم و میتوانیم به رایگان مورد استفاده قرار دهیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار