رئیس حزب ندای ایرانیان(شعبه گیلان) به تابناک گفت ؛
تابناک / بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است.
کد خبر: ۴۶۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱ 30 July 2017
تابناک / بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است.
 
علیرضا سحرخیز در گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: در چهار سال اول ریاست جمهوری دكتر روحاني به واسطه لزوم احياي ساختار اداري و اجرايي كشور كمتر از وجود جوانان به بهانه فقدان تجربه و ضرورت استفاده از نيروهاي مجرب استفاده شد كه البته اعتقاد دارم اين رويكرد میبایست فقط در سطح عالي مديريتي و در سطح وزرا باشد و در سطح مياني به دليل وجود مديران جوان از اين باور پيروي نميشد که متاسفانه شاهد پير سالاري گسترده در محمل هاي مديريتي استان گيلان و عدم توجه به جوانان تا كنون بوده ايم.
 
 
 
 
 
رئیس حزب ندای ایرانیان(شعبه گیلان) تصریح کرد: حرفهاي من گاهي دشمن تراشي ميكند ولي معتقدم شخص استاندار و كابينه نجفي در گيلان كمترين اعتقادي به نقش جوانان در عرصه هاي تصميم گيري ندارد و در بهترين حالت و در صورت استفاده از فلان جوان با وجود شايستگي هاي احتمالي ،فاكتورهايي چون قوميت و خواهرزادگي اولي و دليل اصلي انتخاب آقايان بوده است.
 
سحرخیز گفت: امروز هر فرد مدعي سراغ ژست جوانگرايي ميرود ؛ آقايان توانايي برگزاري چندين روز همايش و جلسه با محوريت شعار جوانگرايي را دارند اما در وادي عمل از بخشداري واجارگاه هم به نفع يك جوان نميگذرند! و متاسفم كه اذعان كنم قشر جوان سياسي چه اصلاح طلب وچه غير اصلاح طلب مظلوم ترين قشر اجتماعي در جامعه استاني ما محسوب شده و فقط  ابزار نيل به أهداف ليدرهاي سنتي جريانهاي خود محسوب ميشوند.
 
عضو  هیات داوری و بازرسی حزب ندای ایرانیان کشور ادامه داد: در حاليكه بسياري از جوانهاي شايسته و نخبه در استان گیلان غم معاش و گذران روزگار دارند فلان سازمان عريض عمومي از استان همجوار دهها نيرو وارد ميكنند و صداي دستگاه ناظر و استاندار هم در نمي آيد.
 
سحرخیز با بیان اینکه تكليف متولي جوانان  تا امروز معلوم نيست اظهار داشت: اداره كل متبوع بيشتر سراغ ورزش ميرود تا كار اصولي در خصوص جوانان، فلان فرد بي تجربه در كسوت مدير با برگزاري چندین همايش و دادن تريبونهاي كنترل شده ، فقط و فقط به تعريف از استاندار و مديران بالادستي در اين جلسات اكتفا ميكند و استاندار هم خرسند از بيلان تعداد بيشمار جلسه بي حاصل ، گزارش عملكرد موفق ميدهد!
 
این فعال سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: بنده پيشنهاد هم انديشي و برگزاري يك كار تشكيلاتي نظام مند براي مطالبه محوري جوانان توسط خود جوانان را با استفاده از ظرفيت نمايندگان مجلس و مديران دلسوز ومتعهد را دارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار