مدیر کل سیاسی استانداری گیلان ؛
تابناک / علی اکبر پوراوزان مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان عصر امروز در نشست هم اندیشی اصلاح طلبان ماسال با اشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: من سپاهی گری را از همین ماسال شروع کرده ام. در پایان جنگ، قبول قطع نامه دست و بال عراق را بسته بود مثل حالا که برجام دست و بال آمریکا را یسته است.
کد خبر: ۴۶۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 28 July 2017
تابناک / علی اکبر پوراوزان مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری گیلان عصر امروز در نشست هم اندیشی اصلاح طلبان ماسال با اشاره به سالروز عملیات مرصاد گفت: من سپاهی گری را از همین ماسال شروع کرده ام. در پایان جنگ، قبول قطع نامه دست و بال عراق را بسته بود مثل حالا که برجام دست و بال آمریکا را یسته است.

پوراوزان با تقدیر از تلاش های فعالین ستاد دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: تلاش های شما کار را به جایی رساند که توانستید بر همه حربه های طرف مقابل فائق بیاید و در شرایطی که دولت برای ارائه خدمات خودش با مخمصه عجیب اطلاع رسانی روبرو بود و رسانه ملی بر خلاف شانش که ارائه فعالیت های دولت بود به نمایندگی از جریان مخالف عمل می کرد ایستادید.

 
 
 
 
 
میهمان ویژه همایش اصلاح طلبان ماسال که به محوریت حزب مردمسالاری دینی برگزار می شد، با اشاره به تغییرات مدیران و مسئولین در سراسر کشور با تغییر دولت ها در گذشته گفت: مدیران باید ملتزم به گفتمان دولت خودشان باشند و در اجرای سیاست های دولت حاکم همگام باشند. اگر نمی توانند این اصل را بپذیرند کنار بروند. همانطور که رئیس جمهور محترم و استاندار محترم گفتند این همراهی الزاما فکری نیست ممکن است مدیری اصولگرا باشد اما باید بداند که در چارچوب سیاست های دولت کوشا باشد.

وی افزود: عظمتی که مردم در موضوع انتخابات آفریدند بسیار بالا بود. ای کاش در انتخابات می گذاشتند واقعا آن پنج شش میلیون نفر هم رای می دادند تا این انتخابات در میان انتخابات ها به عنوان اولین انتخابات از لحاظ مشارکت ثبت می شد. نگذاشتند. ما خیلی ایراد داشتیم به این نگذاشتن و ایراد ما قانونی بود. ما ملاحظاتی را داشتیم علت اینکه نتوانستیم اینها را ببریم داخل شعب از همه اینها رای بگیریم این بود که نگران بودیم بازی در بیاورد شورای نگهبان و بدون تعارف انتخابات را خدشه دار بکنند.
 
مدیر کل سیاسی استانداری گیلان با اشاره به اینکه نگذاشتند این انتخابات بی نظیرترین انتخابات ۴ دهه انقلاب شود، گفت: انتخاباتی شد که برای اولین بار از دوره اصلاحات تا الان رئیس حمهور در دوره دوم انتخابات خودش بیشتر از همه دوره های گذشته مورد اقبال قرار بگیرد. اگر آقای خاتمی مثلا در مرحله دوم ۴ درصد بیشتر رای داشت آقای احمدی نژاد مثلا ۱ درصد داشت یا اصلا نداشت، اما این دوره آقای روحانی نزدیک ۹ درصد بیشتر از دوره اول رای مردم را داشت.

پوراوزان ماسال را از جهت مشارکت جز سه شهرستان برتر استان و از لحاظ افزایش مشارکت رتبه اول استانی دانست و تاکید کرد: ۱۰۱ درصد مردم ماسال پای صندوق های رای آمدند. این یعنی روستایی ای ندارید که واجد شرایط باشد امام تشخیص سیاسی نداشته باشد. تلاش ما هم همین سیاسی شدن مردم است.

وی افزود: این نشان می دهد آن چوپان که به دنبال دام خودش هست و آن کسی که در جنگل ها با احشامش کار می‌کند یا آنکه در مزرعه یا اداره کار می‌کند از لحاظ شعور سیاسی همراه هستند. ما هرچه از این مردم تشکر کنیم باز هم زبان الکن است.

پور اوزان خاطر نشان کرد: حالا که دولت را مستقر کردید تازه کارتان شروع شده است. اگر شما علت ایجادی این دولت بودید ادامه اش هم به بقای شماست. طرف مقابل هر حیله ای را بکار بست تا مثل احمدی نژاد کار کند نشد. مردم گفتند ما گذشته را کنار گذاشته ایم.

معاون سیاسی انتخاباتی استاندار گیلان با اشاره به اینکه ۴ سال آینده دوره سختی برای دولت خواهد بود، تصریح کرد:  این ۴ ساله هر چه از گذشته می‌گفتیم تمام شد. درباره مسکن مهر که فلان است و افتصاد بهمان است و رشد اقتصادی خراب است و ارز مملکت را فلان کردند، اینها گذشت. تمام شد رفت. اگر سخترین نقدها را به دولت آقای احمدی نژاد کردیم تمام شد رفت. ما اکنون راه جدید را شروع کرده ایم.

وی افزود: کار آینده ما بسیار سخت است. شعارهایی که دادیم چه بود؟ می‌خواستند ما را در انتخابات به شعارهای اقتصادی سوق بدهند که بگوییم اشتغال، اقتصاد، حتی اقتصاد مقاومتی، بیکاری، مشکلات اینطوری. اما ببینید شعارهای مردم اولین موضوع که بولد بود و نشان داده شد حقوق شهروندی و سیاسی و اجتماعی بود. کلام آقای رئیس جمهور این بود که چرا نمی گذارید شجریان بیاید بخواند، چرا نمی گذارید مردم آزاد باشند، رسانه ها حرفشان را بزنند، چرا نمی گذارید ماهواره سر جایش باشد. چرا ظلم میکنید. اینها شدند مسایل اساسی و اول.

پور اوزان با انتقاد از ادامه تخریب ها علیه دولت پس از انتخابات گفت: ما پیروز شدگان می‌گوییم الیوم یوم المرحمه اما آنها می گویند الیوم یوم المنقبه! ما می گوییم پیروز شدیم نتیجه اش این است که رحمت حاکم شود آنها می گویند انتقام حاکم شود. باز هم فحش بدهید. باز هم تخریب بکنید. ما می‌گوییم با هم بسازیم. مثلا آقای شکوری راد می‌خواهد در ماسال سخنرانی کند یک عده پا می شوند می‌گویند ما اجازه نمی‌دهیم.

مدیر کل سیاسی استانداری گیلان با اشاره به اینکه نباید میدان را خالی کرد گفت: خیلی انحرافات ایجاد شده است. مثلا ببینید بحث ورود سپاه به مسایل اقتصادی. با هم تعارف نداریم که. من امروز داشتم بحث بسیج اقتصادی را نگاه می کردم. الان چقدر پروژه های اقتصادی ما در سطح جامعه دست سپاه است؟ می‌گیرند می دهند به یک پیمانکار دیگر. اینکه سپاه و ارتش در همه چهان بعد از جنگ ها یار نظام باشد یک اصل هست و در داخل ما هم این را تعریف کرده اند. بسیج اقتصادی اگر پروژه ای را مناقصه گذاشتند کسی نبود بگیرد به شرایطی باید به اینها واگذار کنند. الان واقعا اینطور است؟ برید ببنید دستگاه هایی که پروژه ها را واگذار می کنند چه می کنند؟ یعنی چی؟ یعنی رقیب نباید برای مردم ایجادکنیم در مسایل اقتصادی. می‌گوییم کنار بکش می‌گوید نه! پاسدارم دیگر. نمی شود کنار بکشیم که.

وی افزود: امروز کاری کردیم که در مناسبات جهانی ما را حساب می آورند اگر قرار است در سوریه کاری بشود می گویند ایران تو هم بیا، تازه باز یک عده می گویند نه نمی شود. باید بحنگیم! انگار یک جوششی در درونشان هست که حیات در جنگیدن است. حیات در جنگیدن نیست در تلاش و حرکت است. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نوذ ی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۹
سلام سخنرانی خوبی بود امیدوا م در حد حرف نباشد. متاسفانه اخیرا برای یک کار پژوهشی به دفتر وی مراجعه کردم و با در بسته مواجه شدم . به قول دکتر سریع القلم ما مردمی جوگیری هستیم و ایشان نیز ظاهرا جو گیر شدهاند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار