کد خبر: ۴۶۷۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 26 July 2017
تابناک / هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: در دو سال گذشته بدشانسی‌های زیادی آوردم، ولی امیدوارم در فصل جدید به هدف‌هایم برسم.

خبرگزاری تسنیم: مهرداد جماعتی در مورد دلایل حضورش در سپیدرود آن هم در شرایطی که با صنعت نفت به توافق رسیده بود، گفت: من با مسئولان باشگاه صنعت نفت از لحاظ مالی به توافق نرسیدم. به همین دلیل از این تیم جدا شدم و در نهایت سپیدرود را انتخاب کردم. در مورد جزئیات این مسائل هم دوست ندارم حرف بزنم و مهم این است که الان بازیکن سپیدرود هستم.

وی در ادامه با اشاره شرایط نه‌چندان خوبی که در یکی دو سال اخیر داشته است، ‌تأکید کرد: من در دو سال اخیر با بدشانسی‌های زیادی مواجه شدم. گاهی اوقات ممکن است یک فوتبالیست با چنین چالش‌هایی در زندگی ورزشی‌اش مواجه شود. من با یک مصدومیت مواجه شدم که البته برایم آزاردهنده بود و خیلی‌ها می‌خواستند به‌خاطر این مصدومیت مرا نابود کنند. واقعاً دوست ندارم به یکی دو سال گذشته فکر کنم و امیدوارم که در فصل جدید روزهای خوبی را با سپیدرود تجربه کنم.

هافبک تیم فوتبال سپیدرود رشت در خاتمه اظهار داشت: بعد از اینکه آقای نظرمحمدی به من پیشنهاد داد به‌خوبی برای حضور در سپیدرود فکر کرده و حتی با حسین کعبی هم مشورت کردم. او مرا به حضور در سپیدرود تشویق کرد و در نهایت با این باشگاه قرارداد امضا کردم. حالا هم خوشحالم که این تیم پرطرفدار را انتخاب کرده‌ام. امیدوارم که در فصل جدید نتایج خوبی بگیریم و مردم رشت و هواداران سپیدرود را خوشحال کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار