منتخب اول مردم رشت به تابناک گفت ؛
تابناک / بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است.
کد خبر: ۴۶۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۳ 26 July 2017
تابناک / بحث مربوط به جوانان همانطور که از ابتدای انقلاب مطرح بوده در حد شعار خلاصه نشده، و حقیقت امر اینست که پیروزی انقلاب اسلامی ما مدیون فداکاری های همین جوانان است.
 
احمد رمضانپور نرگسی در گفت و گویی با تابناک اظهار کرد: در 8سال دوران دفاع مقدس  نقش جوانان بسیار پررنگ و درخشان بوده است و همین عزیزان باعث ثبات و اقتدار امروز کشور را فراهم کرده اند.
 
 
 

نماینده پنجم و ششم مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشور ما با توجه به نظام مردم سالاری خود از زمان بعد از انقلاب تاکنون تقریبا هر دوسال یک انتخابات را برگزار میکند، و کسانی که در همه این انتخابات ها نقش آفرین بودند باز همین جوانان هستند ؛ ما که از نسل اول و دوم انقلاب هستیم در همان دوران جوانی مسئولیت گرفتیم و مشغول به خدمت شدیم، در واقع اعتمادی که در آن دوران به جوانان شد موجب گردید فضا برای ورود جوانان مهیا شود، بنابراین جوانان توانایی برعهده گرفتن مسئولیت های مختلف را دارند.
 
وی افزود: متاسفانه امروزه عدم توجه و اعتماد به جوانان خصوصا در استان گیلان بسیار زیاد و پررنگ شده است در حالی که شاید در استان های دیگر شاهد چنین وضعی نباشیم ؛ آن هم به این علت که ما در استان خود افراد بزرگ در بدنه اجرایی مدیریت کل کشور نداریم.
 
رمضانپور ادامه داد: در دولت های گذشته به جوانان و نیروهای انسانی پرتوان استان بها ندادند و ازشان استفاده نشد؛ حال آنکه در استان های دیگر و توسط بزرگان آن استان ها تلاش کردند، جوانان استان خود را وارد بدنه اجرایی دولت کنند تا از این طریق فضا برای به کارگیری سایر جوانان فراهم شود ؛ برای نمونه مرحوم آیت الله طاهری نماینده ولی فقیه در استان اصفهان در طول مدت عمر شریفشان هر موقع که دولتی درحال تشکیل بود با ورود خود، زمینه را برای به کارگیری جوانان استان اصفهان در بدنه اجرایی آن دولت فراهم میکرد و همین باعث میشد از توانایی های جوانان آن استان استفاده شود. آن هم بدون توجه به اینکه از چه حزب و تشکل سیاسی هستند و صرفا به توانایی های جوانان توجه میکردند.
 
 
 
 
 
منتخب اول مردم رشت در انتخابات شورای شهر خاطرنشان کرد: متاسفانه استان ما از این ارتباط با دولت محروم مانده و همین امر باعث عدم به کارگیری جوانان با استعداد و نخبه در سطح کشوری و استانی شده است و لذا خیلی از جوانان ما به خاطر همین بی توجهی نتوانستند توانایی های خود را نشان دهند و تنها برخی از جوانان، آن هم با تلاش های شخصی خود سعی کردند که البته این هم بعد از مدتی به واسطه برخی عوامل از ادامه کار باز ماندند.
 
رمضانپور گفت: امروز برای به کارگیری جوانان شایسته استان نیاز به یک همت دسته جمعی است، و بزرگان استان از نماینده محترم ولی فقیه تا استاندار و مجمع نمایندگان و جریان اصلاح طلبی و حامیان دولت، باید با ورود خود به این عرصه راه را برای حضور جوانان گیلانی در بدنه اجرایی دولت از وزارتخانه ها، استانداری ها، سازمان های مختلف اقتصادی اجتماعی فرهنگی، باز کنند تا این جوانان بتوانند مشغول شوند و از این طریق زمینه بروز توانایی های شان فراهم شود و الا اگر بخواهیم فقط محدود به خود استان شویم چقدر توانایی خواهیم داشت از این پتانسیل جوانان استفاده کنیم بنابراین تنها راه حل همین است که بزرگان استان در این زمینه اقدام کنند و امیدوارم در دولت دوازدهم نقش پررنگ جوانان شایسته گیلانی بیشتر از پیش نمایان شود.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار