کد خبر: ۴۶۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ 19 July 2017
تابناک / جبار کوچکی نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 28 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: با توجه به تعطیلات دو هفته ای مجلس نباید موضوع کاسپین مغفول بماند چرا که مردم نگران سپرده های خود هستند و باید هر چه سریعتر این موضوع تعیین تکلیف شود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در اخطار اصل 43 قانون اساسی در تذکر به رئیس جمهور افزود: بند 9 قانون اساسی بر افزایش تولیدات کشاورزی، دامی و صنعتی که نیازهای عمومی کشور را تامین کند و کشور را به مرحله خودکفایی برساند تاکید شده است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه 3 ماه قبل از برداشت برنج و 3 ماه پس از پایان برداشت برنج براساس قانون واردات برنج های خارجی ممنوع است ادامه داد: اخباری به گوش می رسد که برخلاف این اصل قانون اساسی رفتار شده است و شنیده شده که ستاد تدابیر و ستادهای فراقانونی دست به واردات برنج زدند تاکید مجلس این بوده که خلاف قانون اساسی عمل نشود.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: با توجه به اینکه در قانون تصویب شده که نیروهای پیش دبستانی و خرید خدمات را به صورت حق التدریس در داخل مدارس جذب کنند اما متاسفانه در برخی استان ها همانند مازندران و گیلان به قانون عمل نشده و علیرغم تاکیداتی که نمایندگان در این دو استان داشتند همچنان به بی قانونی خود عمل می کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز بیش از 230 نماینده امضا کردند که طرح استخدام حق التدریسی ها در مجلس ارائه شود و از نمایندگانی که تلاش می کنند مشکل معلمان حق التدریسی رفع شود تشکر می کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار