کد خبر: ۴۶۱۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴ 17 July 2017
مدیر شبکه دو چند ماه بعد از بروز اختلاف با سازندگان «کلاه قرمزی» که باعث شد این مجموعه در نوروز ۹۶ روی آنتن تلویزیون نرود، حالا می‌گوید تلویزیون خانه این برنامه پرطرفدار است و از پی‌گیری برای بازگشت آن به تلویزیون خبر می‌دهد. این در حالی‌ست که «کلاه قرمزی ۹۶» قرار است از طریق بخش خصوصی وارد شبکه نمایش خانگی شود.

محمدرضا جعفری جلوه امروز در گفت‌وگو با ایسنا با لحن ملایم‌تری نسبت به زمستان سال گذشته صحبت کرده و با اشاره به این که هیچ زمانی درهای تلویزیون و شبکه دو سیما به روی «کلاه قرمزی»‌ بسته نبوده، گفته است:‌ «اگر مشکلاتی وجود داشته، از سوی خارج از رسانه ایجاد شده و موانعی نیست که از سوی رسانه ملی شکل گرفته باشد. اما به هر حال احساس می‌کنم با واقع‌بینی و نگاه حرفه‌ای‌تر، راه می‌تواند متناسب‌تر طی شود.»

او که در اوج اختلاف میان تلویزیون و سازندگان این مجموعه، آنها را به «زیاده‌خواهی» متهم کرده بود، حالا درباره سرنوشت همکاری آنها با تلویزیون می‌گوید: «من ناامید نیستم و هیچ زمان ناامید نبوده‌ام. حسم این است که صداوسیما و شبکه دو، خانه «کلاه قرمزی» است. کلاه قرمزی به این مجموعه تعلق دارد و این مجموعه هم به کلاه قرمزی تعلق خاطر دارد. سال‌هاست که این دو با هم این راه را طی کرده‌اند و سرنوشت‌شان به هم گره خورده است.»
جعفری جلوه همچنین از پیگیری‌هایی برای بازگشت کلاه قرمزی به تلویزیون خبر داده و گفته است: «امیدواریم با درایت و نگاه منصفانه‌تری این راه طی شود؛ چرا که «کلاه قرمزی» به تلویزیون و شبکه دو تعلق دارد.»
این موضع‌گیری در حالی صورت می‌گیرد که اوایل تیر ماه روابط عمومی «کلاه قرمزی ۹۶» اعلام کرد این مجموعه قرار است توسط موسسه تصویر گستر پاسارگاد از طریق لوح فشرده در شبکه نمایش خانگی توزیع شود و سایت لوتوس پلی هم به صورت هفتگی به نمایش آنلاین آن خواهد پرداخت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار