تابناک / مسعود کاظمی در یک‌صد و نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت روز ۲۵ تیرماه مصادف با روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اظهار کرد: تلاش‌های سازمان بهزیستی و تأمین اجتماعی استان قابل‌تقدیر است و با تبریک به کارکنان این دو سازمان امیدوارم همه ما در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به جامعه تلاش خود را مضاعف کنیم.
کد خبر: ۴۶۱۲۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 17 July 2017
تابناک / مسعود کاظمی در یک‌صد و نود و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت با گرامیداشت روز  ۲۵ تیرماه مصادف با روز بهزیستی و تأمین اجتماعی اظهار کرد: تلاش‌های سازمان بهزیستی و تأمین اجتماعی استان قابل‌تقدیر است و با تبریک به کارکنان این دو سازمان امیدوارم همه ما در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به جامعه تلاش خود را مضاعف کنیم.

انعکاس کوچک‌ترین اخبار شهرداری در سایت‌های مخالف نظام

رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به برخی از رفتارهای غیرسازمانی در دوران فعالیت شهردار سابق رشت تصریح کرد: متأسفانه به‌گونه‌ای در شهرداری اقدام می‌شود که نقش شورای رشت نادیده گرفته شود.

سید امیرحسین علوی با تأکید بر اینکه شورا معتقد است باید بر اساس برنامه‌ریزی‌ها اقدام شود گفت: البته این موضوع از شیطنت برخی از افراد منشأ می‌گیرد اما متأسفانه افرادی هستند که می‌خواهند تلاش‌ها و پیگیری‌های اعضای شورای رشت را در کمیسیون‌ها و مصوبات شورا کم‌رنگ جلوه داده شود اما اجازه نخواهیم داد برخی‌ها با رفتارهای نادرست مشکلاتی ایجاد کنند.

علوی بابیان اینکه آغاز این رفتارها از دوران شهردار قبل زده شد و با کوچک‌ترین مطلبی بازار تقابل اجتماعی به راه می‌انداختند تصریح کرد: باید با چنین رفتارهایی برخورد شود.

عضو شورای اسلامی شهر رشت  بابیان اینکه رفتارهای خارج از سازمانی در بدنه شهرداری رشت باید جلوگیری شود گفت: نباید اجازه دهیم برخی از رفتارهای نادرست در شهرداری نهادینه شود.

علوی با تقدیر از تلاش‌های پرسنل شهرداری رشت تصریح کرد: مدیران نباید بی‌کفایتی‌های خود را به پرسنل ارتباط بدهند و اگر ضعفی هم وجود دارد به علت عدم مدیریت بعضی از مدیران است.

 رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای اسلامی شهر رشت گفت: متأسفانه شهرداری رشت به سمت‌وسویی درحرکت است که کوچک‌ترین اطلاعات در سایت‌های مخالف نظام منعکس می‌شود.

واگذاری تیم سپیدرود رشت انتخاباتی بود و تاکنون عقیم مانده است/ ورود نیروها از شهرداری‌‌های سایر استان‌های کشور به رشت

عضو دیگر شورای اسلامی شهر رشت نیز بابیان اینکه در شهرداری رشت چپاول‌ها انجام‌شده است گفت: در تمام دوران چهارساله حضورم هر بار لازم بود انتقاداتم را انجام داده‌ام.

محمود باقری خطیبانی با اشاره به عدم جمع‌آوری شهرنت‌های بانک شهر تصریح کرد: بارها شورای چهارم نسبت به شهرنت‌های فاقد مجوز در سطح رشت اعتراض کرد اما درنهایت نتیجه‌ای حاصل نشد.

وی افزود: متأسفانه بیشترین حجم ورود نیروها از شهرداری‌های اردبیل و... به شهرداری رشت ورود کرده‌اند و این در حالی‌ است که فرزندان این شهر بیکار هستند و شهرداری توان پرداخت حقوق و مزایای پرسنل را ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت نیز در این نشست با اشاره به انجام برخی از رفتارهای غیرسازمانی در شهرداری رشت بیان کرد: متأسفانه شرایط به‌گونه‌ای مدیریت می‌شود که یکی از پرسنل شهرداری رشت در اینستاگرام خود از شورای رشت به‌عنوان شورای نادان نام می‌برد و باید با چنین رفتارهای هدف‌داری برخورد شود.

باقری خطیبانی با اشاره به موضوع واگذاری تیم سپیدرود رشت در جلسه علنی امروز شورای رشت اظهار کرد: حدود 18 ماه است که موضوع واگذاری تیم ریشه‌دار و محبوب سپیدرود رشت مطرح‌شده است اما عملاً هیچ اقدام مشخصی در این خصوص انجام نشده است.

وی افزود: بعضی از افراد اخیراً موضوع واگذاری سپیدرود را یک اقدام انتخاباتی مطرح کرده‌اند و قصد دارند با مطرح کردن چنین حرف‌وحدیث‌هایی شائبه ایجاد کنند.

باقری بابیان اینکه واگذاری تیم سپیدرود رشت تاکنون عقیم مانده است گفت: جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر رشت طی نامه‌ای خواستار روشن شدن وضعیت واگذاری تیم سپیدرود شده‌اند.

کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت بی‌کفایت است

 شورای اسلامی شهر رشت موضوع نظارت شورا بر حسن اداره و حفظ سرمایه و دارایی و درآمد و هزینه شهرداری رشت مطرح شد و مقرر شد ظرف ۲۴ ساعت آینده موضوع حسابرسی و تحقیق و تفحص جهت حسابرسی حساب‌های مالی شهرداری با حضور کارشناسان رسمی دادگستری انجام شود.

مظفر نیکومنش نودهی بابیان این مطلب در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: اهدای جوایز به‌منظور تقدیر از عملکرد ورزشکاران مدال‌آور ازجمله برنامه‌های کمیسیون فرهنگی شورای رشت و سازمان فرهنگی ورزشی است.


وی بابیان اینکه با تبعیض بین قهرمانان و مدال‌آوران مخالفم تصریح کرد: تمامی این افراد تلاش خود را به‌منظور برافراشته نمودن پرچم جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند و نباید در اهدای هدایا به آنان با تبعیض برخورد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار