کد خبر: ۴۶۰۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵ 16 July 2017
پنج کونگ فوکار گیلانی با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور، به اردوی تیم ملی برای امادگی جهت رقابتهای آسیایی دعوت شدند.

رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان گیلان روز یکشنبه به ایرنا گفت: در پایان رقابت های کونگ فو نیمه آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در سنندج ، با نظر کمیته فنی این مسابقات، پنج ورزشکار این استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
مجید مهروانی افزود: بر این اساس ، پیام مژدهی ، سهیل رستمی ، سعید صفری ، فرزاد عظیمی و شاهرخ فلکی از گیلان به اردوی تیم ملی کونگ فو دعوت شدند تا در رقابت های آسیایی 2017 حضور یابند.
وی اظهار کرد: گرچه در رقابت های کونگ فو قهرمانی کشور ، چهار کونگ فو کار گیلانی موفق به کسب مدال شدند، اما در مجموع پنج کونگ فوکار این استان با ارائه بازی ها و اجرای تکنیک های زیبا به اردو راه یافتند.
رئیس هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان ادامه داد: در پایان این رقابت ها ، سهیل رستمی از گیلان در وزن 78- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی کشور شد.
مهروانی اضافه کرد: پیام مژدهی در وزن 58- کیلوگرم ، سعید صفری در وزن 88- کیلو گرم و فرزاد عظیمی در وزن 93- کیلوگرم دیگر ورزشکاران گیلانی موفق به کسب مدال برنز شدند.
وی خاطرنشان کرد: در رقابت های کونگ فو نیمه آزاد قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، زبده ترین ورزشکاران این رشته رزمی از سراسر کشور در سندج با هم به رقابت پرداختند.
در استان گیلان بیش از یکهزار ورزشکار در رشته کونگ فو و هنرهای رزمی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار