کنسرت رضا صادقی در آستارا برگزار شد
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: جامعه، خود قدرت تنظیم‌ هنجارهای اجتماعی را دارد و می تواند عامل مهمی در پیشگیری از هنجارشکنی ها داشته باشد.
کد خبر: ۴۶۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 16 July 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: جامعه، خود قدرت تنظیم‌ هنجارهای اجتماعی را دارد و می تواند عامل مهمی در پیشگیری از هنجارشکنی ها داشته باشد.
 
یونس رنجکش در حاشیه برگزاری کنسرت موسیقی رضا صادقی در این شهرستان افزود: برای مقابله با هنجارشکنی نمی توانیم فضاهای مورد نیاز جامعه را ببندیم، بلکه کنترل فضای اجتماعی را باید با حضور مردم اداره کنیم.
 
وی اظهار داشت: کنسرت موسیقی یکی از نیازهای روحی جامعه است که با توجه به قوانین و مجاری قانونی برای برگزاری آن باید بتوانیم از این فرصت در تولید نشاط اجتماعی استفاده کنیم.
 
وی اضافه کرد: مطمئنا هر جا هنجارشکنی هایی برای زیر سوال بردن ارزش های دینی و اجتماعی وجود داشته باشد، خود مردم در مقابل آن واکنش نشان خواهند داد و ما همانگونه که در عرصه های مختلف به مردم اعتماد می کنیم،  در حوزه های اجتماعی هم باید این اعتماد وجود داشته باشد.
 
وی اضافه کرد: دولت روحانی یک دولت با رویکرد اجتماعی است که وجود نشاط در جامعه از اولویت های تعیین شده آن است که بارها بر آن تاکید شده است.
 
فرماندار آستارا گفت: ما برای پیشگیری از ناهنجاری های اجتماعی باید به سمت حرکت های فرهنگی پیش برویم و کارکردهای فرهنگی را بر اساس ضوابط و قوانین با در نظر گرفتن مقتضیات زمان و مکان و دغدغه های دلسوزان جامعه نهادینه کنیم.
 
رنجکش افزود: کوتاهی های یک مدیر در یک حوزه اجرایی را که موجب بروز برخی مشکلات می کند نباید به پای سیاست های کلی نوشت بلکه باید در پیروی از سیاست های کلی و حرکت نظام مند بتوانیم از همه ظرفیت های بویژه هنرمندان و مخاطبین هنر در اصلاح جامعه و هدف گذاری بر روی آموزه ها و توانمندسازی جامعه استفاده کنیم.
 
وی یادآور شد: آستارا شهرستانی خاص و مرزی است و باید تلاش کنیم تا در کنار جاذبه های مختلفی که در این شهرستان وجود دارد، از اقتصاد هنر و ظرفیت هنرمندان آن در توسعه این شهرستان نیز بهره مند شویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار