تابناک / رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تاکید کرد: رونق گردشگری ورزشی در گیلان ، در دستور کار سازمان منطقه آزاد انزلی قرار دارد.
کد خبر: ۴۵۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 14 July 2017
تابناک / رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تاکید کرد: رونق گردشگری ورزشی در گیلان ، در دستور کار سازمان منطقه آزاد انزلی قرار دارد.

رضا مسرور روز جمعه در حاشیه بازدید از رقابت های شطرنج بین المللی جام ستارگان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به مسئولیت های اجتماعی سازمان منطقه آزاد انزلی ، کمک به ورزش به دلیل تاثیر بسیار آن در کاهش ناهنجاری های اجتماعی همواره مورد توجه این سازمان بوده است.
 
وی با اشاره به آماده سازی زیر ساخت های مناسب ورزشی در منطقه آزاد انزلی افزود: برگزاری چندین رقابت ورزشی بین المللی پرطرفدار در گیلان تا پایان سال ، در دستور کار سازمان منطقه آزاد انزلی قرار دارد.
 
مسرور اضافه کرد: با توجه به وجود زیرساخت های احداث شده مانند مجموعه ورزش های ساحلی قایقران و مرکز تفریحات دریایی در منطقه ازاد انزلی ، آمادگی میزبانی رقابت های ساحلی مانند فوتبال ساحلی، هندبال ساحلی، والیبال ساحلی و ورزش های آبی در سطوح مختلف ملی و بین المللی در این منطقه وجود دارد.
 
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی تاکید کرد: با برگزاری مسابقات ورزشی در منطقه آزاد انزلی ، گردشگری ورزشی نیز در این منطقه و در گیلان رونق می یابد.
منطقه آزاد انزلی تنها منطقه آزاد ایران در حاشیه دریای خزر است و کشورهای حاشیه دریای خزر، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس و آسیای جنوب شرقی عمده بازارهای صادرات و واردات محصولات از طریق منطقه آزاد انزلی هستند.
 
دومین دوره از رقابت های بین المللی شطرنج جام ستارگان از 19 تیر در دو بخش ستارگان نوجوان شطرنج ایران و ستارگان شطرنج جهان آغاز شده و تا 27 ماه جاری در محل دائمی همایش ها و نمایشگاهی سازمان منطقه آزاد انزلی ادامه دارد.
 
انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار