کد خبر: ۴۵۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 29 June 2017
تابناک / نماینده ولی‌فقیه در گیلان بابیان اینکه ما وظیفه داریم تا مردم را به بهشت هم ببریم گفت: مفاد نامه حضرت به مالک اشتر باید برای دولت و دولتمردان الگو قرار گیرد.

آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان با تأکید بر اینکه مشکلات گیلان باید مرتفع شود، اظهار کرد: تازه به دوران رسیده‌ها و ناآگاه به اسلام و دین، معتقدند که اسلام نه قانون زندگی و نه حکومت دینی دارد ولی اسلام یک دین زندگی است و در آن از مباحث مربوط به ازدواج گرفته تا حکومت‌داری و صنعت قانون و مقررات دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه بسیار شکر گذاریم که حکومت ما اسلامی است و تمامی رفتارها و اقدامات ما بر مبنای اسلام است اظهار کرد: مفاد نامه حضرت به مالک اشتر باید برای دولت و دولتمردان الگو قرار گیرد.

وی بابیان اینکه همه مسئولان نظام در درجه اول باید عبدالله باشد، گفت: همه مسئولان نظام از مقام معظم رهبری گرفته تا مسئول جزء در حکومت اسلامی باید عبدالله باشیم و به‌دوراز هوای نفس خدمت کنیم.

امام‌جمعه رشت بابیان اینکه بحث اقتصاد بزرگ‌ترین مشکل کنون جامعه است گفت: افراد زیادی هستند که مشکلات اساسی دارند و دولت تلاش‌هایی را داشته اما همچنان مشکلات ملموسی را در این رابطه داریم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بابیان اینکه اسلام دین صلح و دوستی است افزود: اسلام حقیقی با اسلام داعشی فرق دارد و همچون داعش از سربریدن و خونریزی به دور است و زندگی کردن ادیان الهی در کار مسلمانان در ایران گواهی بر این مورد است.

قربانی بابیان اینکه خدا فرمان داده که مؤمنان با ظالمان و ستمکاران بجنگند گفت: در جنگ تحمیلی ملت ایران جنگیدند و جهاد روزی خدا به ایرانیان بود.

وی به حمله اخیر داعش به مرقد اما و مجلس اشاره کرد و گفت: ما تا آن روز از موشک برای دفاع از خود استفاده نکردیم اما اگر این توان نظامی ما نبود دشمن سر جایش نمی‌نشست.

امام‌جمعه رشت بابیان اینکه سپاه، شورای امنیت و رهبری معظم انقلاب این شرارت‌ها را پاسخ دادند، گفت: حمله موشکی سپاه ضرب شصت و اولتیماتومی به دشمنان بود و جز مکه و مدینه جای خالی از موشک نخواهیم گرداند.

 قربانی با تأکید بر اینکه اگر موشک نبود جمهوری اسلامی وجود نداشت، گفت: اگر ترامپ ادعای نابودی ایران اسلامی را دارد بداند آن‌ها را از کاخ سلطنتی پایین خواهیم کشاند.

وی بابیان اینکه دولت نباید تنها به اقتصاد فکر کند، گفت: ما وظیفه‌داریم تا مردم را به بهشت هم ببریم.

امام‌جمعه رشت گفت: باید راهکارهایی اساسی در مقابله با جمع‌آوری ماهواره‌ها و بیراهه بردن جوانان داشته باشند و همه نهادهای مسئول در جامعه مسئولیت اصلاح جامعه را دارند.

قربانی بابیان اینکه تا وقتی نشان مهر بر پیشانی مسئولان است دین حفظ خواهد شد، گفت: مردم هم ادب و احترام و دین‌مداری را از مسئولان خود درس می‌گیرند.

وی بابیان اینکه برخی‌ها فیلشان هوای هندوستان می‌کند، گفت: بعضی از افراد را ماهواره‌ها آن‌ها را هول می‌دهند و بی‌حجابی در تلویزیون خود را نشان می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان بابیان اینکه فقر گیلان در زیر سبزی استان پنهان است، گفت: از زمان دولت هشتم دادوفریاد زدم و هر دولتی که آمد گفتم ولی هنوز نه دو رودخانه ما اصلاح شد که ما زمانی در آن رودخانه‌ها شنا می‌کردیم الآن نمی‌توانیم حتی دست خود را به آب بزنیم که پس از دست زدن به این رودخانه باید دستمان را بشوییم.

وی اشاره به اینکه درخواست من آقای جهانگیری است، گفت: در این دو رود موجود زنده نمی‌تواند حیات داشته باشد و من از معاونین رئیس‌جمهور قول می‌خواهیم که این دو رود را ساماندهی کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
تازمانی که شهرداری هرچه فاضلاب شهری وخانگی راواردرودخانه میکنه ومردم بافرهنگمان رودخانه رامحل پرت کردن آشغالاشون میدونندوتوگذرازکناررودخانه شیشه ماشین رامیکشه پایین اشغال میندازه تورودخونه همینه وضع رودخانه های سطح شهررشت وبقیه رودخانه هاتازه اگه باهمین مردم صحبت بکنیم یجوری ازفرهنگ ورعایتش صحبت میکنندودیگران رامتهم به اسیب زدن به محیط میکنندانگارنه انگارهمین چنددقیقه پیش کیسه زباله اش رابه آب رودخونه سپرده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار