کد خبر: ۴۵۰۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 29 June 2017
تابناک / سخنگوی دولت در جلسه شورای اداری گیلان گفت : افزون بر 97 درصد اعتبار 1300 میلیارد تومانی سفر رییس جمهور به گیلان تاکنون جذب شده است .

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، محمد باقر نوبخت در این جلسه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری اظهار کرد :ره اورد دولت یازدهم برای گیلان سفر رییس جمهور بود که در آن سفر 1300میلیارد تومان برای طرح های زیر بنایی مشکل دار استان اختصاص یافت.
 
وی خاطرنشان کرد : می شد این اعتبار را به هزاران پروژه کم اهمیت اختصاص داد ولی ترجیح داده شد چند پروژه مهم اجرا شود.
نوبخت افزود : با عبور تونل از بیش از سه کیلومتر از کوههای البرز و رفع مشکلاتی که در حفاری کوه برای ایجاد تونل انجام شد تا ماه های اینده شاهد شنیدن سوت قطار خواهیم بود.
سخنگوی دولت در خصوص طرح احیای دورودخانه گوهر رود و زرجوب رشت تصریح کرد : طرح احیای این دو رودخانه از یک سال و نیم پیش آغاز شده و دولت 50 میلیارد تومان برای این طرح تصویب کرد که 15 میلیارد تومان آن جذب شد .
نوبخت اذعان داشت : چند مشکل اساسی در باره این دورودخانه وجود دارد اول مشکل شیرابه پسماندهای انباشته شده در سراوان و دیگری فاضلاب شهر که به این رودخانه ریخته می شود که باید با تکمیل سیستم فاضلاب شهر و فاضلابهای مسمومی که از بیمارستانها وارد می شود اصلاح شود.
سخنگوی دولت اظهار کرد : این 15 میلیارد تومان بین اب منطقه ای و اب و فاضلاب و محیط زیست و شهرداری تقسیم شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا ،معاون اول رییس جمهوری به منظور انجام سفری 2 روزه، عصر چهارشنبه به گیلان آمد و پیش از حضور در منطقه آزاد انزلی، از روند ساخت و تکمیل راه آهن رشت - قزوین در محدوده رودبار و منجیل بازدید کرد.
افتتاح یک پروژه در شهرستان صومعه سرا و حضور در جلسه شورای اداری گیلان با محوریت اقتصاد مقاومتی از برنامه های روز دوم سفر اسحاق جهانگیری در استان اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار