کد خبر: ۴۵۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶ 29 June 2017
تابناک / رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور در جلسه شورای اداری استان گیلان گفت: آینده دو رودخانه رشت برای من مهم است و اکنون یک سال و نیم می‌شود که طرح مطالعاتی آن آغاز شده و 50 میلیارد تومان به این بخش اختصاص‌یافته که خوشبختانه 15 میلیارد آن جذب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان در سالن اجتماعات استانداری گیلان اظهار کرد: 13000 میلیارد تومان برای پروژه‌های گیلان در سفر روحانی به این استان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه تا سوت قطار در استان گیلان شنیده نشود مردم این استان به این باور بزرگ نمی‌رسند که دولت برای توسعه زیرساخت‌های استان گیلان هزینه کرده است، تصریح کرد: اعتبارات خوبی برای استان گیلان تخصیص داده‌ایم که می‌توانستیم این مقدار اعتبار را به پروژه‌های دیگر اختصاص دهیم.

رئیس سازمان برنامه‌ و بودجه کشور با اشاره به اینکه خط آهن مذکور به آستارا و رامسر کشیده می‌شود، خاطرنشان کرد: آینده دو رودخانه رشت برای من مهم است و اکنون یک سال و نیم می‌شود که طرح مطالعاتی آن آغاز شده و 50 میلیارد تومان به این بخش اختصاص‌یافته که خوشبختانه 15 میلیارد آن جذب شد.

نوبخت با اشاره به اینکه این رودخانه مشکلاتی دارد و ورود زباله‌های سراوان به این رودخانه و ریختن فاضلاب شهر به آن باید برطرف شود، گفت: پس از تکمیل سیستم فاضلاب شهر باید ضایعات و پسماندهای مسمومی که از بیمارستان‌ها به این رودخانه می‌ریزد باید مدیریت شود.

سخنگوی دولت با قدردانی از آیت‌الله قربانی افزود: در هفته‌های آینده برای مردمی شدن اقتصاد مقاومتی برنامه‌ای را با مدیران امر خواهیم داشت و امیدواریم که بتوانیم گام‌های بزرگی در این راستا برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار