کد خبر: ۴۴۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳ 28 June 2017
تابناک خراسان رضوی- به نظر می رسد مشغول سازی جبهه انقلاب و رادیکال کردن فضای جامعه از طریق دوقطبی های کاذب و پرداختن به مسائل فرعی در دستور کار قرار گرفته است.
 به وضوح می توان دید که پس از پایان انتخابات، جبهه انقلاب از هوشمندی چند سال اخیر در مواجهه با مسائل اصلی کشور فاصله گرفته و اسیر بازی غرب گرایان شده است. هر چند وقت یک بار یک موضوع برجسته می شود و آن طور که مطلوب غرب گرایان است به آن دامن زده می شود. هر دفعه نیز جبهه رسانه ای غرب گرایان که متشکل از رسانه های رنگارنگ فتنه و ضد انقلاب تا رسانه های زنجیره ای داخلی آنان است به صورتی هماهنگ و هم جهت به این موضوعات ورود پیدا کرده و فضای مقابل را برای واکنش شکل می دهند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با دانشجویان، در مورد مسائل بسیار مهم مختلف از جمله موضوع مهم استقلال کشور سخن می گویند و در کنار آن از آتش به اختیار عمل کردن دانشجویان به عنوان مستقل و خودجوش کار کردن آنان یاد می کنند. ناگهان تمام رسانه های غرب گرا با نادیده گرفتن بخش های مهم بیانات ایشان به صورتی مغرضانه و جهت دار فقط به موضوع آتش به اختیار ورود می کنند. رسانه های انقلابی نیز به جای عمل به آن، پر می شود از تبیین و تحلیل این موضوع و به این شکل مسأله اول کشور می شود آتش به اختیار!

در راهپیمایی روز قدس عده ای به صورت مشکوک شعارهایی علیه رئیس جمهوری که مدعی آزادی بیان و تسامح است می دهند برای مدت ها اذهان همه معطوف این ماجرا می شود. در آخرین مورد هم اشعار انقلابی یک مداح در مراسم نماز عید فطر برای مدت ها سوژه رسانه های انقلابی و ضدانقلابی و غرب گرا می شود و البته این پایان ماجرا نیست. بازداشت یک چهره رسانه ای انقلابی هم جدیدترین موضوعی است که ظرفیت تبدیل شدن به مسأله اول رسانه های انقلابی را دارد!

به نظر می رسد مشغول سازی جبهه انقلاب و رادیکال کردن فضای جامعه از طریق دوقطبی های کاذب و پرداختن به مسائل فرعی در دستور کار قرار گرفته است. رادیکال شدن فضای اجتماعی در شرایط کنونی مطلوب غرب گرایان داخلی است تا هم مطالبات مردم و مشکلات و مسائل اصلی کشور به حاشیه رود و هم ناکارآمدی ها دیده نشود و از سویی جبهه انقلاب مسبب مشکلات معرفی گردد. در این مواقع باید نگران بود که چه پروژه هایی قرار است دور از چشم مردم انجام گیرد، یا چه واقعیت هایی از افکار عمومی قرار است پنهان شود که دائماً اذهان و افکار را به سمت و سوی فرعیات معطوف می کنند؟!

به نظر می رسد بهترین کار برای جبهه انقلاب در شرایط کنونی این است که از میدان های بازی تعریف شده خارج شده و بر مطالبات اصلی مردم در زمینه های مختلف پافشاری کند. همچنین از بازی در پروژه رادیکال شدن بی مورد فضای سیاسی کشور که مطلوب غرب گرایان و هموار کننده مسیر آنان برای مدیریت افکار عمومی است به شدت پرهیز نماید.
 
عباس محمدیان
رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار