کد خبر: ۴۴۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰ 28 June 2017
تابناک / با حضور معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، یک هتل پنج ستاره در شهرستان فومن واقع در غرب استان گیلان افتتاح شد.

 با حضور زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عصر چهارشنبه یک هتل پنج ستاره در زمینی به ‌مساحت 36 هزار و 500 مترمربع با 82 اتاق و 250 تخت در شهرستان فومن افتتاح شد.
این مکان اقامتی با سرمایه گذاری 210 میلیارد ریال ساخته شده که 120 میلیارد ریال آن از محل منابع تسهیلاتی و 90 میلیارد ریال، سرمایه گذاری بخشی خصوصی است.
هتل پنج ستاره در شهرستان فومن دارای مجموعه اقامتی، رستوران، تالار و استخر شناست و در طراحی داخلی آن از نمادهایی از جنس سفال برجسته و فرش نقش ‌برجسته استفاده شده است.
شهرستان فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
در جریان سفر معاون اول رئیس جمهوری به استان، امروز (چهارشنبه) سه پروژه گردشگری با حضور زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح می شود.
این پروژه ها شامل افتتاح هتل پنج ستاره در فومن ، هتل چهار ستاره در لاهیجان و یک مجتمع گردشگری در چمخاله لنگرود است.
بازدید از پروژه هتل ایران رشت و بازار هنر در پیاده راه فرهنگی رشت و چندین طرح گردشگری دیگر از برنامه های سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری پیش از حضور در جلسه شورای اداری گیلان در صبح فردا (پنجشنبه) است.
87 هتل، 23 هتل آپارتمان، 75 مجتمع گردشگری، 47 مهمانپذیر، یک هزار و 43خانه مسافر ، 233 واحد پذیرایی بین راهی و سفره خانه سنتی و 53 دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال هستند.
در حال حاضر در تاسیسات گردشگری استان شش هزار و 32 نفر شاغل هستند که از این تعداد چهار هزار و 926 نفر مرد و یک هزار و 106 نفر را بانوان تشکیل می دهند و 400 راهنمای گردشگری در گیلان فعالیت می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار