کد خبر: ۴۴۹۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 28 June 2017
تابناک / شهاب مومنی، مدیرعامل باشگاه سپیدرود از تخریب جایگاه فرسوده ورزشگاه عضدی رشت، شرایط سپیدرود، وضعیت اسپانسر این باشگاه برای لیگ برتر و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

* در مورد استادیوم میزبان سپیدرود چه اقدامی کردید؟

اقدامی لازم ندارد. یکی از ورزشگاه‌ها را به عنوان ورزشگاه میزبان معرفی می‌کنیم.

* اما گفته بودند بودجه لازم را نمی‌دهند تا استادیوم مورد نظرتان را تجهیز کنید؟

قرار بود بودجه‌ای برای تجهیز استادیوم به ما بدهند. خدا را شکر در جلسه‌ای که رهنما، رئیس اداره کل ورزش و جوانان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی داشتند قرار بر تخریب سکوی فرسوده عضدی شد تا با بنای سکویی تازه از خطرات احتمالی پیشگیری کنیم.

* با احداث سکوی جدید گنجایش این ورزشگاه چقدر خواهد شد؟

گنجایش همان ۱۲ هزار نفر باقی می‌ماند.

* فکر می‌کنید با توجه به استقبالی که از بازی‌های شما می‌شود استادیوم ۱۲ نفری برای تیم شما کافی است؟

خیر، ولی باید تا آماده شدن ورزشگاه سردار جنگل که تجهیز و بازسازی بخش‌هایی از آن زمان بیشتری می‌برد، به همین ورزشگاه عضدی بسنده کنیم. در سردار جنگل هم اقدامات خوبی شده است. پول خوب گذاشتند و قرار است اتفاقات خوبی در آنجا رخ دهد.

* در خصوص اساس‌نامه و برنامه‌هایی که برای تایید موسسه سپیدرود باید به سازمان لیگ ارائه دهید چه کردید؟
 
این کار از مدت‌ها قبل در حال انجام شدن است و مراحل اداری خود را طی می‌کند.

* اسپانسر خود را معرفی کردید؟

ما فقط اسپانسر معرفی نکردیم و سایر موارد در حال انجام شدن است. در راه موفقیت سپیدرود یک همدلی و تلاش خوب در استان شکل گرفته که امیدوارم به نتایج خوبی برسد.

* مذاکره با خریداران به کجا رسید؟

من در شرف مذاکره با گروه‌های مختلفی از خریداران هستم. هیئت فوتبال و اداره کل تربیت بدنی استان گیلان من را به عنوان مالک امین انتخاب کردند تا این تیم را به خریداری با قابلیت‌های خوب واگذار کنم و طرف مذاکره باشم. از این رو اصلا جای نگرانی نیست.

* به‌جز بحث مالکیت در سایر موارد خوب پیش رفتید؟

ما از خیلی از تیم‌های دیگر جلو‌تر هستیم. تمرینات را مدت‌ها قبل شروع کردیم و تیم هم در اواسط اولین اردوی تدارکاتی قرار دارد. لیست بازیکنان خود را هم تکمیل کردیم و تنها در صورتی که در روند تمرینات و یا در تست پزشکی اشکالی به‌وجود بیاید و مجبور به حذف بازیکنی شویم، برای جذب بازیکن جدید اقدام خواهیم کرد که البته با توجه به روند تمرینات چنین چیز بعیدی به‌نظر می‌رسد. ان‌شاءالله که با همین نفرات و با همین گروه تیم را اداره خواهیم کرد.

* چه جایگاهی را از نظرمحمدی خواسته‌اید؟

ما از کادر فنی خواسته‌ایم تیم را برای فصل بعد در رتبه‌ای تک رقمی نگه دارد. گروه ما هیچ فرصتی را برای رو به جلو بردن این تیم از دست نداده است و من سعی کردم از همه فرصت‌ها استفاده کنم. ۹ ماه است که این تیم در اختیار من است و تلاش کردم با کمک هواداران، کادر فنی، بازیکنان و مسئولان کار را به اینجا برسانیم و فکر می‌کنم اصلا عقب نیستیم. البته می‌دانم که فوتبال گاهی با بداقبالی‌هایی هم همراه است ولی امیدوارم شامل حال ما نشود.

* چقدر به این تیم امیدوارید و آن را به اهدافتان نزدیک می‌بینید؟

سپیدرود در ایران یک برند است و در گیلان یک دل مشغولی. این تیم برای مردم رشت یک نماد فرهنگی است. این شهر همانطور که نیاز به پارک، آسفالت و محیط زیست دارد به یک دل‌مشغولی برای جوان‌ها هم احتیاج دارد. من به روند کار بسیار امیدوارم و امیدوارم با حمایت‌هایی که می‌شود این نماد فرهنگی برای مردم حفظ شود.

* فکر نمی‌کنید پروسه واگذاری امتیاز سپیدرود کمی طولانی شده؟

سپیدرود تنها متعلق به یک فرد نیست از این رو حساسیت زیادی در واگذاری امتیاز این تیم وجود دارد. نمی‌توانم این تیم را به‌راحتی واگذار کنم چون باید خریداری باشد که در عین صرف هزینه، توانایی مدیریت و برنامه‌ریزی برای این تیم را هم داشته باشد. حساسیت در خصوص واگذاری این تیم بالا است چون باید به فرد هوشمندی واگذار شود. خیلی‌ها به من ایراد می‌گیرند که چرا نتوانستم تیم را واگذار کنم، در حالی که من نمی‌توانم دل‌مشغولی مردم یک شهر و یک استان را بی‌تفاوت به هر خریداری واگذار کنم.

* امیدی هست که قبل از شروع لیگ سپیدرود واگذار شود؟

بله که هست. اصلا جای نگرانی نیست. ما از همه نظر آمادگی خوبی داریم. همین حالا هم کارمان را شروع کردیم. سامانه هواداری راه انداختیم، با یک موسسه مالی همکاری داریم، با یک شرکت بیمه‌ای قرارداد بستیم و تبلیغات پیراهن و بسیاری تلاش‌های دیگر انجام دادیم. امیدواریم با این همه دوستداری که سپیدرود دارد منابع مالی هم تامین شود تا تیم در طول فصل بدون مشکل به کارش ادامه دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار