کد خبر: ۴۴۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 25 June 2017
تابناک / رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با گرامیداشت روز جهانی قدس از تمامی مردم شریف و شهیدپرور استان به ویژه صنعتگران و فعالان بخش تولید و تجارت جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در پیامی به مناسبت فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با گرامیداشت روز جهانی قدس از تمامی مردم شریف و شهیدپرور استان به ویژه صنعتگران و فعالان بخش تولید و تجارت جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، علی منتظری گفت: فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، هرساله یادآور شناخت عمیق و آینده نگری شگرف و بصیرت بی نظیر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای مقابله با سلطه طلبی صهیونیسم بین الملل و جلوگیری از فراموشی آرمان رهایی قدس شریف از چنگال رژیم اشغالگر و تروریست صهیونیستی است.
 
برهمین اساس وی افزود: روز قدس به فرموده امام عظیم الشان ما، روزی است که باید سرنوشت ملتهای مستضعف معلوم شود. بی تردید معطوف شدن توجهات ملتهای مسلمان و آزاده جهان به موضوع محوری و اصلی جهان اسلام یعنی آزادسازی فلسطین از دست غاصبان این سرزمین مقدس و حضور در صحنه های حمایت از این آرمان بحق، از اساسی ترین الزامات رهایی ملت مظلوم فلسطین است.
 
منتظری افرود: بار دیگر همچون گذشته مسلمانان جهان دست در دست یکدیگر در روز جمعه به نشانه حمایت از حقانیت ملت مظلوم فسلطین در روزجهانی قدس، اقتدار و انسجام خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.
 
وی همچنین گفت: در همین راستا کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان در کنار  همه فعالان بخش تولید و تجارت، اصناف و تمامی آحاد مردم ولایت مدار و شجاع استان گیلان در راهپیمایی روز جهانی قدس حضوری پرشور خواهند داشت و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای والای امام راحل (ره) و تجدید عهد با مقام معظم رهبری یکبار دیگر صلابت، اتحاد و همدلی خود را در دفاع از مظلومان و قدس شریف در برابر دیدگان جهانیان اثبات خواهند نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار